Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μαΐου 8, 2012

150

ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΧΓΡΟΝΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ

από kotsarikos

Έχουμε δημοσιεύσει στο παρελθόν (ΕΔΩ) πληροφορίες από σύγχρονη γερόντισσα.

Μόλις σήμερα ο αγαπητός Τ. μας έφερε φρέσκες πληροφορίες τις οποίες δημοσιεύουμε με την υπενθύμιση της επιφύλαξης ως προς τους χρονικούς προσδιορισμούς.

«ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑΜΕ  ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ.

ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ, ΚΑΤΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΟΜΙΣΜΑ ΜΕ ΔΙΚΕΦΑΛΟ.

ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ. ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ.

ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΕΙΠΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΚΑΘΩΣ KAI ΟΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ. ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΙ ΑΣΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΙΨΑΣ. ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΟΡΤΑ Η΄ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΖΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ.

ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΡΟΦΙΜΑ.

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΧΟΝΔΡΗ ΑΛΥΣΙΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΕΙΠΕ.

ΤΑ ΕΥΡΩ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΙΠΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ).

ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΑΡΤΙ.

ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΘΕΙ , ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΗΠΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΙΚΑ.

ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ.

Η ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ “ΕΞΑΓΡΙΩΝΕΙ” ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ “ΤΡΩΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟ”ΑΜΑ ΤΟ ΑΚΟΥΕΙ. (ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ)»

από το ΗΓΓΙΚΕΝ

150 σχόλια Post a comment
  1. Ανώνυμος
    Μάι 13 2013

    Νεα Γερόντισσα Σοφία τα ράσα που τα έχεις αφήσει? Κορίνθου 31?
    Καταλάβαμε ότι μας δουλεύεις καιρό τώρα αλλά όλα έχουν ένα τέλος. Σύνελθε να γυρίσεις στην μετάνοια και μην εκμεταλλευεσε τον κόσμο που έρχεται σπίτι σου για να λυτρωθείς η ψυχή σου και πολλών άλλων που έχεις παρασύρει..
    Ένα θύμα σου που ξύπνησε..

    Απάντηση
  2. Φεβ 14 2013

    ΚΟΙΤΑΚΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ……….. ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΡΕΥΝΙΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ!
    ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΥΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΒΑΝΕ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ…..(ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ).ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΟΠΣΤΑΡ ΟΙ ΠΡΟΦΥΤΕΣ…..
    ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΡΤΙΡΙΣΟΥΝ ΤΠΤ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΔΕΝ ΛΕΝΕ Α ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΟΛΟΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΡΕΛΟΣ, ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΚΤΛ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΙΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ, ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΙΜΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ, ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΙΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ!
    ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΙΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!

    Απάντηση
  3. Ανώνυμος
    Ιαν 21 2013

    ποτε πιστευετε οτι θα γινουν αυτα θα τα ζησουμε εμεις?δλδ η ναιολεα σημερα?

    Απάντηση
  4. βαριούντόλοι
    Ιαν 5 2013

    Είναι καιρός να αφαιρεθούν μερικά άρθρα απο την Ιστοσελίδα μετά απο τόσο καιρό που τα απέδειξε πλανεμένα.
    ή η περίφημη γερόντισα υποφέρει απο φαντασιώσεις,
    ή αυτός που την υποδύεται σπάει πλάκα με τους σχολιαστές λόγω πλήξης και αφόρητης μοναξιάς.

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιαν 5 2013

      Καλύτερα να μείνει. Για να βλέπουν όσοι υποστήριζαν την γερόντισσα και τις μπούρδες της ότι έκαναν λάθος. Αν και υπάρχουν ακόμα κάποιοι που θεωρούν ότι η γερόντισσα θα δικαιωθεί. Δηλαδή ότι θα γυρίσει πίσω ο χρόνος ώστε να μη γίνουν οι δεύτερες εκλογές και να έχει τελειώσει και ο πόλεμος μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2012.

      Μωραίνει ο Κύριος…

      Απάντηση
      • γιαννης
        Ιαν 5 2013

        χαχχαχαχ οταν εγραψα εγω για ημερωμι οτι ελεγε οτι τοτε θα γινουν για δευτερες εκλογες και τετοια μαλλον ο ανεψιος απο οτι καταλαβα μου ειχε πει που αναφερη ημερωμ φυσικα δεν απαντησα γιατι τα ειχαμε διαβαση μαλλον θελουν να μας βγαλουν τρελους.ηταν στης πληροφοριες νο2.ας τα αφησουμε αυτα και ας δουμε το τι μας περημενη και ποτε.ο παισιος τα ελεγε απο το 94.και οχι μια γεροντησα μεσα σε ενα χρονο.γιατι το ορος ειναι γεματο απο αγιους πατερες και αν ρωτησεις κανεις δεν λεει το ποτε μονο να ειμαστε ετοιμη.

        Απάντηση
        • Peny
          Ιαν 6 2013

          Μήπως Γιάννη τα έχεις μπλέξει λιγάκι?Να σου θυμίσω ότι γερόντισσα και θεία δεν είναι το ίδιο άτομο.Απάντηση πήρες και από τον Savvasm αλλά πέρα βρέχει.

          Απάντηση
          • γιαννης
            Ιαν 6 2013

            οχι εδω χιονιζει ακομα.συγνωμη μαζευτηκανε πολυ θειες γεροντησες εχεις δικαιο να μπερδευτο λιγο.απαντηση δεν πηρα απο αυτον που λες.

            Απάντηση
            • Peny
              Ιαν 6 2013

              είναι αυτός που έγραψε το άρθρο για εκείνην την θεια.

              Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιαν 5 2013

      Και να το διαβάζει αυτή η “δεσποινίς” που το μόνο που ξέρει είναι να γράφει είναι ανοησίες. Ας πάει τώρα να κοπανίσει το κεφάλι της στον τοίχο να μάθει να μην τρώει φούμαρα από γερόντισσες και τον κάθε πλάνο.

      Απάντηση
  5. Ανώνυμος
    Σεπ 17 2012

    Γεια σας παιδιά, επειδή έχει κλείσει η συζητηση για το οραμα της κερκυραιας γεροντισσας ήθελα να αναφερω για το σεισμο που λέει των 9,5 ριχτερ… Το ηφαίστειο της Σαντορίνης ξύπνησε!

    Απάντηση
    • Σεραφείμ
      Σεπ 26 2012

      Hδη αυτη τη στιγμή που διαβάζω το άρθρο σας διαρέουν ειδήσεις για σεισμικές δονήσεις υποθαλάσσιες σε μεγάλη έκταση στο Αιγαίο ,κάποιοι παρατηρήσαν το εξής”καράβι αρακτός ανοιχτά της Σούδας πολεμικου τύπου όχι τα γνωστα με κανόνια και αντιεροπορικά αλλα τάνκερ !!!πολυ παραξενα γεγονότα

      Απάντηση
    • δεσποινίς
      Οκτ 4 2012

      Επίσης, ταυτόχρονα χοντραίνει το παιχνίδι μεταξύ Τουρκίας και Συρίας…

      Απάντηση
  6. αλέξανδρος
    Σεπ 17 2012

    είδα ένα βίντεο για το επιτίμιο του γέροντα Πορφυρίου προς το γέροντα Παϊσιο που ανάρτησε ο Ανδρέας, αυτό το βίντεο το γνωρίζω και επειδή το είχα ψάξει το θέμα θεωρώ ότι μια καλύτερη αντίληψη περί του θέματος και πιο ολοκληρωμένη είναι εδώ
    http://www.youtube.com/watch?v=YhQRQTMI6EY

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Σεπ 17 2012

      Αλέξανδρε το βιντεάκι που λές δεν δίνει απλά καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη αντίληψη για το θέμα,αλλά είναι η απάντηση στο θέμα.Απάντηση και λογική και θεολογική και πλήρης πνευματικής διακρίσεως.

      Απάντηση
    • Pispis
      Ιαν 6 2013

      ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ (ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ) ΚΑΤΕΔΙΩΞΑΝ ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΙΩΣΗΦ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΟΥ…ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΡΑΕΙ ΑΡΧΙ-ΡΑΣΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ….ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΨΕΜΑΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ! ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ,ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ ΣΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙ ΑΠΟ ΙΕΡΩΜΕΝΟ….ΨΑΞΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ!!ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ”ΕΠΙΤΙΜΙΟ”
      ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΙΩΣΗΦ ΠΑΝΕ ΠΛΑΓΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ….’ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ”ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ” ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗΣ…ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΙΑ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΨΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΠΛΑΓΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΟΡΦΥΡΙΟ!! ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΤΡΕΦΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ! ΝΤΡΟΠΗ!!

      Απάντηση
  7. Ανώνυμος
    Ιουλ 31 2012

    Κάποιοι θεώρησαν ότι η πολιτειακή ανωμαλία του γέροντος Ιωσήφ ήταν η αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης μετά τις πρώτες εκλογές και το ενδεχόμενο μετά τις δεύτερες.Τώρα πια τα σημεία των καιρών πιστεύω είναι πιο ξεκάθαρα.Δηλαδή έχουμε μια κυβέρνηση πλήρως παραδομένη και ανήμπορη στις προσταγές των δανειστών της να κουτσοπροχωράει.Δεν νομίζω να υπάρχει Έλληνας που να φαντάζεται ότι αυτή η κυβέρνηση είναι τετραετίας,άλλο που οι περισσότεροι δεν το εύχονται.Εγώ την βλέπω για τετραμηνίας.Τα περι αλλαγής νοοτροπίας του λαού απο την πλευρά των πολιτικών είναι μάλλον φαντασίες.Για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται τουλάχιστον μία αν όχι 3 γενιές(μια γενιά 25 έτη περίπου)με την κατάλληλη παιδεία και φυσικά αφού εξαφανισθούν από προσώπου γης οι νυν και πρώην πολιτικοί από το 1974 και μετά.Πολιτειακή ανωμαλία σκέφτομαι ότι θα είναι η ασυνεννοησία που θα προκύψει από την κυβερνητική τρόϊκα.Ή να πεθάνει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας.θα μας αφήσουν ξεκρέμαστους οι δανειστές επίτηδες και θα μας εξαναγκάσουν να παραχωρήσουμε όλο το πετρέλαιο και φυσικό αέριο της πατρίδας μας χωρίς ανταλάγματα για να μην αφαιρέσουν τα καλώδια της εντατικής στην οποία βρίσκεται η χώρα μας σε αφασία.Οι γείτονές μας οι κουμπάροι μας οι ζεμπεκάκιδες θα θελήσουν το μερίδιο τους και θα μας
    επιτεθούν.

    Απάντηση
    • Ανδρεας
      Ιουλ 31 2012

      Και ποιος είναι ο Ιωσήφ Βατοπαιδινός, ο προφήτης Ιερεμίας?

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Αυγ 1 2012

        Αν δεν πραγματοποιηθούν τα λεγόμενα του θα επιστρέψω εδώ και θα ζητήσω ταπεινά συγνώμη.Όμως επειδή ξέρω ποιος είναι αν πραγματοποιηθούν πρέπει τουλάχιστον να δεχτείς ότι είναι ο προφήτης Ιωσήφ γιατί μάλλον θα δυσκολευτείς να ζητήσεις συγνώμη.

        Απάντηση
        • Ανδρεας
          Αυγ 1 2012

          Προφήτης Ιωσήφ? Θα βγάλουμε τον Χριστό δηλαδή ψεύτη? Ο Κύριος μας διαβεβαίωσε ότι μετά από αυτόν ΔΕΝ θα υπάρξει άλλος προφήτης. Επειδή ότι λέει ο Χριστός είναι αλήθεια, την εποχή του αντίχριστου θα ξαναέρθουν στην Γη οι προφήτες Ηλίας και Ενώχ για να ξανα-προφητεύσουν την αλήθεια. Δεν θα είναι δηλαδή καινούργιοι προφήτες αλλά παλαιοί. Άλλο διορατικός-προορατικός άλλο προφήτης. Προσωπικά έχω πειστεί πλέον (μετά το επιτίμιο του γέροντος Πορφύριου στον γέροντα Παϊσιο που μαθεύτηκε πρόσφατα) ότι τα έλεγαν όλα από τον λογισμό τους η έκαναν ερμηνείες παλαιοτέρων προφητειών.

          Απάντηση
          • Αυγ 1 2012

            Αν και δεν συμμετέχω συχνά σε συζήτησεις, επιτρέψτε μου να πω εδώ ότι το ποίημα του γέροντα Ιωσήφ δεν είναι του ιδίου….ότι και αν σημαίνει αυτό…

            Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Αυγ 1 2012

            ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ;TO ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
            ΑΝ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ Ο ΠΑΤΕΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΘΑ ΠΙΣΤΕΙΣ;ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΪΣΙΟ.
            ΙΣΑ-ΙΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.TΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΗΘΕΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΠΑΪΣΙΟ.ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ.ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΓΙΟΣ.
            Ο ΠΑΤΕΡ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΣΤΟ ΦΥΛΑΔΙΟ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΤΟΥ
            ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΣΤΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ
            ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΠOY ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΝ
            ΤΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΙΩΣΗΦ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ;

            Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Αυγ 1 2012

            Mπορείς να μου πείς που ακριβώς λέει ο κύριος στα Ευαγγέλιά του ότι δεν θα υπάρξει μετά απο αυτόν άλλος προφήτης να το δω λίγο;Ο Χριστός λέει ότι όποιος με πιστεύει θα κάνει αυτά που κάνω κι ακόμα μεγαλύτερα.Άν με την δύναμη του Χριστού ένας άγιος κάνει θαύματα δύσκολο είναι για τον θεό να τον φωτίσει και για τα μέλλοντα;Δηλαδή ο Αγ. Ιωάννης που προφήτευσε πρίν 2000 χρόνια για σήμερα και ήταν μετά τον Χριστό το πρόβλημά σου είναι αν τον πούμε προορατικό ή προφήτη;Eμένα με ενδιαφέρει αν βγαίνουν.Αν βγεί και του Ιωσήφ ε τι να κάνουμε αυτό το λίγο του είπε ο Κύριος αυτό ανέφερε.Και ο μακαριστός επίσκοπος Αντώνιος είπε πριν από 7-8 χρόνια για την Συρία ότι θα αρχίσει από εκεί το μπάχαλο.Μόνος του το είπε;Xαζομάρες θα έλεγε να εκτεθεί;Oρίστε βγήκε κι αυτός.

            Απάντηση
            • Ανδρεας
              Αυγ 1 2012

              Τελευταιος προφητης αναγνωριζεται ο Άγιος Ιωάννης ο Προδρομος. Επαναλαμβανω μπερδευεται τους διορατικους γεροντες με τους προφητες.

              Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Αυγ 1 2012

            Συγνώμη αλλά μιλάς για τον πάτερ Πορφύριο σαν ήταν αυθεντία και ο πάτερ Παϊσιος τίποτα.Αυτό δεν το καταλαβαίνω.ο πάτερ Παϊσιος είναι ξεκάθαρο απο αυτά που έχει πεί ποια είναι προφητικά ή προορατικά αφού σ΄αρέσει έτσι να τα λέμε και έτυχε με την χάρη του Θεού να πεί αυτός για τα Εθνικά θέματα και τον Αντίχριστο.Ο πάτερ Πορφύριος εξίσου μεγάλη μορφή δεν αναφέρθηκε σε αυτά τα θέματα.Αναφέρθηκε στο 666 και τον αντίχριστο όπως μεταφέρθηκαν τα λεγόμενα του σε βιβλίο.Το πως ερμηνεύει τα λεγόμενά του στο θέμα κανείς είναι άλλο.Δηλαδή είπε ότι ε κι άμα έρθει ο αντίχριστος και με σφραγίσει με το 666 με laser στο μέτωπο και παντού δεν θα πάθω τίποτα.Εγώ όπως το καταλαβαίνω ουσιαστικά αποκάλυψε τον τρόπο του χαράγματος το οποίο συμφωνεί με τον γέροντα Παϊσιο.Το αν με κάνουν με laser το 666 εννοεί να τον πιάσουν με το ζόρι.Τα όργανα του αντίχριστου δεν θα σφραγίσουν κανέναν με το ζόρι.Θα φέρουν τα πράγματα έτσι που δεν θα στο επιβάλουν αλλά δεν θα μπορείς να ζήσεις και θα βρίσκεσαι στο δήλιμμα να το πάρεις.Ο πάτερ Παϊσιος είπε ότι η κάρτα δεν είναι το χάραγμα αλλά άρνηση.Αναφέρετε και αυτός στο Θέμα του laser.Ο γέροντας Αμβρόσιος λέει ότι άμα πάρεις την κάρτα μετά δύσκολα ξεφεύγεις και το σφράγισμα.Εγώ δεν βλέπω κάποια ουσιαστική διαφορά.Ο Πορφύριος ήθελε να μιλήσει για το θέμα η επίσημη Εκκλησία η οποία μίλησε με εγκύκλιο απο το 1998 αν θυμάμαι καλά.Ο Παϊσιος Έβγαλε το φυλλάδιο το 1987 για να μην κοιμάται ο κόσμος επειδή πρώτη προσπάθεια για αλλαγή ταυτοτήτων έγινε μεταξύ 1985-1990.Νομίζω το 1986.Ο Αμβρόσιος ήταν πιο αυστηρός από τους παραπάνω.Με τον Πορφύριο ήταν και φίλοι.Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφωνία.Τα ίδια λένε με διαφορετικό τρόπο.

            Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Αυγ 2 2012

            Ανδρέα σχετικά με το βίντεο που έχεις αναρτήσει σχετικά με το επιτίμιο ο πάτερ Πορφύριος έστειλε επιστολή στον πάτερ Παϊσιο ως τι.Ως Αρχιερέας;Ως Πατριάρχης ως Γέροντας του ή ως Πνευματικός του;Mε ποιά εξουσία δηλαδή.Με καμία.
            Εσένα ο πνευματικός σου δεν σου θέτει επιτίμιο που ξέρει την πνευματική σου κατάσταση ή όποιος φοράει ράσο γενικώς;To να του πει την γνώμη του ο Πορφύριος ως εν χριστώ αδελφού για τα περι Πόλης και αντίχριστου το καταλαβαίνω.Το να βάζει επιτίμιο χωρίς να έχει πνευματική εξουσία στον Παϊσιο δεν δείχνει κάποιον εγωϊσμό από πλευράς Πορφυρίου;
            O γέροντας Ιάκωβος είπε ότι δεν έχει πληροφορία για 666 για την πόλη και τον αντίχριστο απο το Άγιο πνεύμα αυτό τι σημαίνει ότι δεν είχε ή δεν πρέπει να είχε και ο γέροντας Παϊσιος;Αν βγούν τα της Πόλης τα του 666,αντιχρίστου δηλαδή θα έχει άδικο ο π.Πορφύριος,δεν θα είναι άγιος και θα βγεί συκοφάντης του γέροντα Παϊσιου για να αρχίσουν να μαλώνουν οι τυχόν θρησκόληπτοι ή αφελοίς χριστιανοι;
            Θα μπούμε στην διαδικασία ποιός από τους δύο αγίους του θεού έχει δίκιο;Επίσης ο μητροπολίτης μόρφου λέει ότι είδε την επιστολή.Το αν όφειλε να κάνει υπακοή ή οχι ο Παϊσιος στον Πορφύριο δεν το είπε.Είπε ο μητροπολίτης ότι ο Παϊσιος ότι του έκανε και υπακοή κιόλας.(Αν στον μητροπολίτη μόρφου έστελνε ένας άλλος μητροπολίτης επιστολή και έλεγε δεν κάνεις καλά σε αυτό και να σταματήσεις θα έλεγε ο Μόρφου κουμάντο στο χωράφι σου αδελφέ)
            Αν είχε πληροφορία απο το Άγιο πνεύμα ο Παϊσιος θα καθόταν να ρωτήσει τον Πορφύριο;Το αν είχε σε εκτίμηση περισσότερο τον πάτερ Πορφύριο ο μητροπολίτης από τον Πάτερ Παϊσιο δικαίωμά του.
            Εγώ μιλώντας με κάποιους μοναχούς μου έκανε εντύπωση ότι υπάρχει ζήλεια αν όχι φθόνος για την περίπτωση
            του γέροντα Παϊσιου,αντί να χαίρονται που ανέδειξε ο Θεός ένα νέο Άγιο.Ανθρώπινες αδυναμίες θα πείς αλλά αν μπορείτε γίνεται και εσείς σαν τον Παϊσιο βρε παλικάρια ήθελα να τους πω.
            Ο γέροντας Γαβριήλ είχε πεί:1000 Αγιορείτες να στίψεις έναν Παϊσιο δεν βγάζουν.
            Όμως Ανδρέα να βάλουμε καλό λογισμό.Στην ιστορία της Εκκλησίας μεταξύ αγίων υπάρχουν διαφωνίες.Ο απόστολος Πέτρος με τον Απόστολο Παύλο δεν είχε έρθει σε αντιπαράθεση;Τι σημαίνει αυτό ότι ο ένας από τους δύο δεν είναι άγιος;
            Εμένα η σκέψη μου είναι ότι ο γέροντας Παϊσιος είχε θείες αποκαλύψεις για τα παραπάνω θέματα και καλά έκανε και τις ανέφερε.Ο γέροντας Πορφύριος έστειλε μια επιστολή λέγοντας να μιλήσουν οι δεσποτάδες και οι πολιτικοί.Άντε καλά για τους δεσποτάδες αλλά για τους πολιτικούς άμα ζούσε σήμερα θα έλεγε μια συγνώμη για τους πολιτικούς ή όχι;
            Πολύ απλά ο Πορφύριος εξέφρασε στην επιστολή δική του γνώμη.Αν έλεγε αδελφέ Παϊσιε έχω πληροφορία άνωθεν να μην λες για αυτά τα θέματα τότε το συζητάμε.Στην ουσία δεν υπάρχει θέμα.
            Είναι δύο μεγάλοι Άγιοι και ότι πληροφορία είχαν σωστά την είπαν διότι ήταν απο το Άγιο Πνεύμα.Άλλο οι προσωπικές απόψεις τους κι άλλο οι αποκαλύψεις που τους έκανε το Άγιο Πνεύμα!

            Απάντηση
            • Ανδρεας
              Αυγ 2 2012

              Τι να σου πω, οι επικρατούσα θεωρία στους κληρικούς είναι ότι τα έλεγε από τον λογισμό του και από καημό επειδή ήταν πρόσφυγας. Μέχρι και τους παπαροκάδες ρώτησα σχετικά και μου είπαν το ίδιο. Τα λένε από ζήλια? ΙΣΩΣ! Φαντάζομαι στην Βόρεια Ελλάδα θα είναι αλλιώς τα πράγματα λόγω εντοπιότητας. Τις προφητείες(?) του Παίσιου περιμένω από δεκαετία ’90 πότε θα πραγματοποιηθούν και απλά κουράστηκα πλέον να ασχολούμαι. Εννοείται ότι κάποια στιγμή θα γίνει πόλεμος και χρεωκοπία, η ιστορία της Ελλάδος γεμάτη από τέτοια είναι.

              Απάντηση
          • Δ.Δ
            Αυγ 2 2012

            Καλά το λές.Επικρατούσα θεωρία των κληρικών.Εγώ μιλώ για επώνυμες μαρτυρίες που διασταυρώνονται από διάφορους ανθρώπους.Τι με νοιάζουν εμένα οι θεωρίες και οι λογισμοί διάφορων.Χειροπιαστά διασταυρωμένα και επώνυμα εγώ θεωρώ αξιόπιστα.Και στου ιερομονάχου Ισαάκ το βιβλίο που θεωρείτε το ποιο αξιόπιστο αναφέρεται αν δεν κάνω λάθος το περί Πόλης και για το 666.Σαν άνθρωπος δεν θεωρώ αφυσικό να είχε πόθο να δεί ελεύθερες τις αλύτρωτες πατρίδες διότι είχε και καταγωγή από την Καππαδοκία.Δεν θεωρώ και αφύσικο να έκανε προσευχή για αυτά τα θέματα εφόσον τον ενδιέφεραν και δεν είναι και κακό.Ένας Άγιος δεν είναι κακό να προσεύχεται για την πατρίδα του.Μάλιστα με μοναχό που είχα μιλήσει πρίν 3 χρόνια μαζί του και που μας διηγήθηκε περιστατικό που είχε συμβεί μπροστά στα μάτια του απο τον π.Παϊσιο μου είχε πει ότι είχε τον πόθο ο πάτερ Παϊσιος για την Πόλη και τα σχετικά όμως αυτό δεν ανερεί τις άνωθεν πληροφορίες που είχε και που
            ανέφερε σε άλλους.Δηλαδή επειδή δεν το είπε σε μένα;Το είπε σε άλλους.Για το θέμα της ζήλιας δεν είναι θέμα εντοπιότητας.Λέω για ζήλια διότι να τα λέγανε παλιά άντε,αλλά εδώ και 20 χρόνια που έχουν βγεί τόσα πράγματα;Zήλια ή φθόνος είναι.Σου λέει αυτός γιατί.Μπρίκια κολάμε εμείς;Υπερηφάνια είναι αυτό.Αντί να ταπεινωθεί ο άλλος να πει κοίτα βρε αυτός που τον είχα του πεταμού άγιασε άντε ας κάνω και γω κάτι να σώσω την ψυχή μου αναλώνονται σε εύκολες και αστήρικτες συκοφαντίες.
            Κοίταξε.Τώρα που είναι έτσι η κατάσταση το ξέρω και γώ ότι κατι θα κάτσει στραβά και πιθανολογώ ότι θα έρθει ή πλήρης κατάρευση.Αυτά που έλεγε ο γέροντας εποχή 80΄ ίσως και πιο πίσω και αρχές 90΄ειδικά,με την Σοβιετική ένωση διαλυμένη κανένας δεν θα τον πίστευε για την Ρωσία την Πόλη και όλα τα άλλα.Κατ αρχήν Με την τότε Πανίσχυρη σοβιετική ένωση την δεκαετια 80΄ έλεγε χρόνια πρίν για την διάλυσή της και πάλι δεν τον πίστευαν.Αφού διαλύθηκε άρχισε να λέει για Ρωσία ότι θα γίνει δυνατή και όλα τα σχετικά και του λέγαν τι είναι αυτά που λές γέροντα.Ήταν και κείνος ο πότης πρόεδρος τις Ρωσίας και δεν τον πίστευε κανένας.Η ρωσία είναι πλέον υπερδύναμη.
            Ο πάτερ Παϊσιος το 90 ακόμα ζούσε.Τον μάθανε πολλοί και πήγαιναν στην Παναγούδα την περίπου το 85.Δεν είπε αυτός πότε συγκεκριμένα θα γίνουν.Πολύ νωρίς τα περίμενες.Τώρα τα σημεία των καιρών νομίζω κάτι δείχνουν.Πάντως ο γερω Παϊσιος απ όσα ξέρω είχε πόθο να δει την Πόλη ελεύθερη,άλλα είχε ερμηνεύσει πάνω στον κοσμά τον Αιτωλό εξαμίλια κ.λ και είχε και αποκαλύψεις άνωθεν.Είναι μεγάλη μορφή ο πάτερ Παϊσιος.Μακάρι να τον είχαμε γνωρίσει απο κοντά.

            Απάντηση
          • Αλέξανδρος
            Σεπ 17 2012

            Πότε ο Κύριος μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξουν προφήτες μετά από αυτόν; Η φράση μετά Χριστού προφήτες…..κ.τ.λ. αναφέρεται στο γεγονός ότι όλες οι προφητείες σχετικά με την πρώτη Του έλευση έχουν εκπληρωθεί. Δηλαδή ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός δεν ήταν προφήτης; Ο προφήτης Ηλίας και ο Ενώχ που ζουν ακόμα δεν είναι προφήτες; Ή μήπως η αποκάλυψη του Ιωάννη που αναφέρει ότι οι δύο αυτοί προφήτες που πάλι θα κηρύξουν επί αντίχριστου και θα μαρτυρήσουν την αλήθεια κάνει λάθος; Μήπως το κήρυγμα και η αληθινή μαρτυρία δεν είναι προφητεία; Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος μία μαρτυρία έδωσε, περί του προσώπου του Υιού του ανθρώπου, δηλαδή του Χριστού και είναι ο μεγαλύτερος των προφητών. Επίσης στις πράξεις των Αποστόλων αναφέρεται πως ένας προφήτης, προφήτεψε ότι ο αν ο Απόστολος Παύλος πήγαινε Ιεροσόλυμα θα αλυσοδενόταν και θα αιχμαλωτιζόταν για αυτό και οι χριστιανοί εμπόδιζαν τον Απόστολο να ταξιδέψει στην Ιεροσαλήμ. Μήπως και η πράξεις των Αποστόλων κάνουν λάθος και μας αναφέρουν για προφήτες μιας και δεν υπάρχουν μετά Χριστόν προφήτες;

            Απάντηση
          • Pispis
            Οκτ 2 2012

            Tι είναι αυτά που διαδίδετε;;;; Tι επιτίμιο και παραμύθια λέτε,έχετε τρελλαθεί και μιλάτε με αυτό τον τρόπo;;;;Κανένα επιτίμιο δεν έβαλε!Ο ένας σεβόταν τον άλλο με μεγάλη ταπείνωση….!!Τι κατάπτωση!Ο κάθε ένας πετάει ό,τι κοτσάνες του έρθουν!
            Άκου έβαλε επιτίμιο στον Π.Παϊσιο….Μερικοί μιλάτε με μια ασέβεια για τους γέροντες λες και είναι τα παραπαίδια σας!Ντροπή!

            Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Σεπ 16 2012

        Aγαπητέ Ανδρέα διαπιστώνω ότι είσαι μέγας προβοκάτορας,ανακριβής,ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ,και κακοπροαίρετος σε σχέση με το βιντεάκι που ανέρτησες παρακάτω σχετικά με το επιτίμιο του γέροντος Πορφυρίου προς τον γέροντα Πα’ί’σιο.Ακριβώς πάνω απο το βίντεο που ανέρτησες βρίσκεται άλλο βίντεο το οποίο δίνει την λύση και την πραγματική και Θεολογική προσέγγιση του ζητήματος απο τον π.Ακάκιο,υποτακτικό και πνευματικό τέκνο του γέροντος Πορφυρίου,ο οποίος πάτερ Ακάκιος γνώριζε και τον γέροντα Πα’ί’σιο.ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ όσους δουν το βιντεάκι που ανέρτησες εάν θέλουν να έχουν ακριβή γνώση περί του θέματος ας δουν και στο ΥΟU TUBE το βίντεο Ο π.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π.ΠΑΪΣΙΟΥ.Δυστυχώς στο βιντεάκι που ανέρτησες εκτίθεται και ο Μητροπολίτης στον οποίο δικαιολογώ την μεγάλη του αγάπη για τον γέροντα Πορφύριο αλλά έπρεπε να εξετάσει το ζήτημα πριν μιλήσει.Ελπίζω εάν φτάσει στα αυτιά του και η μαρτυρία του π.Ακάκιου να είναι πιο προσεκτικός στα λεγόμενά του.Το να κατηγορείται και να συκοφαντείται ο π.Πα’ί’σιος από διάφορους εκτός Ορθοδοξίας το καταλαβαίνω διότι η Αγιότητά,ο βίος και η λόγοι του φέρνουν σε συναίσθηση μετανοίας πολύ κόσμο.Αλλά να λέγονται ανακρίβειες από Ορθοδόξους και μάλιστα Μητροπολίτες τότε τι να πει κανείς.Ο Θεός να τους φωτίσει!

        Απάντηση
    • δεσποινίς
      Αυγ 1 2012

      Ανώνυμε συμφωνώ μαζί σου, σκεφτόμουν και εγώ ότι είμαστε στην εντατική με τα καλώδια και χρειάζεται ένα τσακ… Αφού είμαστε σε αφασία και δεν κάναμε το ανθρωπίνως δυνατό…

      Απάντηση
      • δεσποινίς
        Αυγ 1 2012

        Ανώνυμε και πάλι(αν είσαι ο ίδιος) συμφωνώ με όλα τα παραπάνω που είπες, έτσι έχουν τα πράγματα.

        Απάντηση
        • Ζουγκλέρας
          Αυγ 2 2012

          Ναι εγώ είμαι.Εντάξει απόψεις εκφράζουμε.Ε άλλες φορές βλέπω συμφωνούμε άλλες αλληλολουζόμαστε δεόντος μεταξύ μας,κυρία δεσποινίδα ή δεσποινίδα.Δεν πειράζει.Δεν υπάρχει καμία κακία.Κανείς μας δεν τα ξέρει όλα.Αν δεν έχουμε και διαφορετικές απόψεις τότε δεν χρειάζεται να σχολιάζουμε τίποτα.

          Απάντηση
          • δεσποινίς
            Αυγ 2 2012

            Ε ναι, εννοείται Ζουγκλέρα ότι δεν τα ξέρουμε όλα.. Μερικές φορές βέβαια η ασυμφωνία προκύπτει και απ’ το ότι δεν καταφέραμε να διατυπώσουμε σωστά τη σκέψη μας, αλλά έτσι κι αλλιώς καλό είναι να φωτίζεται κάθε πλευρά του όποιου ζητήματος!

            Απάντηση
  8. Ανδρεας
    Ιουλ 29 2012

    Όλοι πίσω, όλοι πίσω, γυρίστε πίσω, πλανηθήκαμε!

    Απάντηση
  9. Ανώνυμος
    Ιουλ 28 2012

    re paidia valte prosefxi kai imaste konta

    Απάντηση
  10. ΙΩΑΝΝΗΣ
    Ιουλ 28 2012

    ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ

    Απάντηση
    • Ιουλ 28 2012

      Αν έχεις την καλοσύνη μόνο να αλλάξεις nick name ώστε να μην μπερδευόμαστε.

      Απάντηση
  11. Katerina
    Ιουλ 25 2012

    Το παραπάνω κείμενο (σε ότι αφορά την διάψευση των ημερομηνιών) μπορεί και να βοήθησε κάποιους ανθρώπους να αποδεσμευθούν από την παγίδα των ημερομηνιών. Μπορεί εκείνοι που ασχολήθηκαν εξαρχής επιφανειακά να έπαψαν πλέον να ασχολούνται, μπορεί όμως άλλοι λόγω της διάψευσης αυτής να εστίασαν έτσι στην πραγματική πνευματική υπόσταση των γεγονότων.
    Γιατί όλα πρέπει να γίνονται για το κακό; μπορεί να βγαίνει και καλό από όλα αυτά. Για τον κάθε άνθρωπο είναι διαφορετικό το φάρμακο. Ας μή γινόμαστε εμείς αυστηροί κριτές. Στην τελική -με την ανθρώπινη λογική μας- κανείς μας δε γνωρίζει τίποτα.

    Απάντηση
    • Ιουλ 28 2012

      Κατερίνα “Κανείς δεν γνωρίζει” όπως έγραψες. Αλλά μην ξεχνάς ότι όπως εσύ βρίσκεις μια δικαιολογία για πιθανόν καλό αποτέλεσμα από μια πλανεμένη πράξη, εγώ μπορώ να σου πω το αντίθετο. Ότι από μια πλανεμένη πράξη μπορεί να έγινε και κάποιο ανεπανόρθωτο κακό. Όπως το παράδειγμα που έγραψα παρακάτω με τον γονιό που λόγω της “συμβουλής” του μοναχού να σταμάτησε το παιδί του από το φροντιστήριο.
      Δεν νομίζω ότι η δικαιολογία ενός λάθους με την υπόθεση ότι μπορεί να έχει γίνει και καλό είναι αρκετή. Γιατί τότε τι θα κάνουμε; Θα ζυγίζουμε το κακό και το καλό αποτέλεσμα ώστε να δούμε τελικά τι ισχύει;

      Ο Θεός επιτρέπει να γίνει κακό λόγω της αμαρτίας μας και από το κακό προσπαθεί να βγει καλό. Αλλά όσο γίνεται κακό δεν σημαίνει ότι τα πράγματα είναι και καλά ή πρέπει να τα δικαιολογούμε.

      Στο κάτω κάτω η δικαιολογία της αμαρτίας μας έδιωξε από τον Παράδεισο και όχι το δαγκωμένο μήλο.

      Αν σταματήσεις να δικαιολογείς την πλάνη τότε μόνο θα δεις και το σωστό. Όσο την δικαιολογείς όμως δεν θα είσαι σίγουρη για το πιο είναι το σωστό και το λάθος και θα ξαναπέσεις σε πλάνη.

      Απάντηση
      • Katerina
        Ιουλ 28 2012

        Όπως το δέντρο κρίνεται από τους καρπούς του, έτσι και ότι διαβάζουμε -ανάλογα από που προέρχεται- μπορεί να αποδειχθεί προϊόν πλάνης ή όχι. Ποτέ δεν δικαιολόγησα την πλάνη, απλά αυτό που εννοούσα ήταν πως όταν ξεσκεπάζεται, δεν πρέπει να συνεχίζουμε να κάνουμε το ίδιο λάθος αλλά να μαθαίνουμε και να στρεφόμαστε πλέον στην ουσία των πραγμάτων. Η πλάνη στην ανωτέρω πρόρρηση δεν ήταν η λάθος ημερομηνία, αλλά το ότι ασχολούμαστε μόνο με τις ημερομηνίες. Εάν δεν γινόταν τόσο γρήγορα η αποκάλυψη της μπορεί ακόμη να “κυνηγούσαμε” ημερομηνίες. Γι αυτό και χαίρομαι που πήρα το μάθημα μου.
        Το σχόλιο μου ήταν για την συγκεκριμένη πρόρρηση και όχι για οτιδήποτε κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Πρέπει να είμαστε πάντα επιφυλακτικοί.

        Απάντηση
        • Ιουλ 28 2012

          Με αυτή την εξήγηση σου συμφωνώ απολύτως Κατερίνα. Έχεις απόλυτο δίκιο.

          Απάντηση
  12. Ιουλ 24 2012

    Και τώρα που δεν επαληθεύτηκε η γερόντισσα και παραδέχθηκε και το site την πλάνη της θα μου επιτρέψετε μερικές παρατηρήσεις.

    1. Έχετε την εντύπωση ότι ο Θεός θα ξεφτυλίσει του Αγίους του που δεν έδωσαν ημερομηνίες, κάνοντας “προφήτες μετά Χριστόν” οποιονδήποτε άλλον που θέλει να εκμεταλλευτεί τις αγωνίες του κόσμου;; Δηλαδή θα βγάλει ψεύτες τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό τον π.Παίσιο ή το γέροντα Ιωσήφ που έλεγαν ότι ο Θεός ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ, εμφανίζοντας κάποιον ή κάποια που θα μας πει ακριβώς πότε θα επαληθευτούν οι προφητείες;;;; Για αυτό δεν έλεγαν ημερομηνίες οι Άγιοι; Για να “δοξαστούν” οι πλάνοι;;;;;

    2. Όσοι λένε ” ο Θεός αλλάζει τα σχέδια του οπότε για αυτό έπεσε έξω η γερόντισσα ” να ξέρουν ότι πέφτουν στην μεγαλύτερη ΥΒΡΙ! Δηλαδή να ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν ποιο είναι το σχέδιο του Θεού ώστε να ξέρουν και πότε το αλλάζει!!!!

    3. Οι προφητείες δεν λέγονται για να γίνουν!!!! Αλλά για να μας προειδοποιήσουν!!!! Αν όλοι είχαμε μετανοήσει καμία προφητεία περί πολέμου και κάθε κακού δεν θα είχε βγει αληθινή!!! Μάλλον πιο σωστά δεν θα υπήρχαν προφητείες περί πολέμων γιατί ο Θεός θα προγνώριζε την μετάνοια μας!!!!
    Οπότε ΜΗΝ παρακαλάτε να γίνουν οι προφητείες ΑΛΛΑ προσεύχεστε να μετανοήσουμε ώστε ο Θεός να μας λυπηθεί και να δείξει το έλεος του!!! Δηλαδή ότι κάνουν και οι Αγιορείτες Πατέρες , οι οποίοι δεν παρακαλάνε τον Θεό να γίνει παγκόσμιος πόλεμος αλλά να δώσει μετάνοια στον κόσμο και να τον βοηθήσει!!!

    4. Όποιος δίνει αναστάτωση και φόβο στον κόσμο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ. Γιατί η Ορθοδοξία είναι ΕΙΡΗΝΗ. Και επειδή έχω μιλήσει πρόσφατα με το Άγιο Όρος να ξέρετε πολύ καλά ότι με όλους αυτούς τους ψευδοπροφήτες ( για τους οποίους μας είχε προειδοποιήσει ο π.Παίσιος αλλά μάλλον το ξεχάσατε) έχουν φτάσει στο σημείο να σκέφτονται να εκδώσουν οδηγία για να μην πλανάτε ο κόσμος!!!!!

    Οπότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι προσευχή και να μην τρώτε τα κουτόχορτα που σας ταΐζει ο κάθε “διορατικός”. Γιατί περπατάτε στο σκοινί της αίρεσης. Και αν πέσετε στην αίρεση με την τάση που έχετε για την ανάλυση και την επαλήθευση των προφητειών, τότε να ξέρετε ότι δεν θα έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε την λέξη “Ορθόδοξος” γιατί απλά δεν θα είστε!

    Και δεν γίνεται αναφορά μόνο στην γερόντισσα της ανάρτησης. Οι διαχειριστές του site να κάνουν έλεγχο και σε μια άλλη παλιότερη ανάρτηση ενός ιερέα που προέβλεπε “Επιτάφιο του Έθνους μας” το Πάσχα που πέρασε αλλά δεν του βγήκε η πρόβλεψη, και τώρα προβλέπει σεισμό τον Αύγουστο.

    Αν δεν βγει και τώρα – που δεν θα βγει – να γνωρίζετε ότι την ανησυχία στον κόσμο δεν την έδωσε μόνο αυτός. Αλλά κι εσείς. Και θα έχετε την ίδια ευθύνη όσο και ο άλλος τάχα “διορατικός” σε άλλο άρθρο σας που προέτρεπε τους γονείς να σταματήσουν τα παιδιά από τα φροντιστήρια και να αγοράσουν τρόφιμα.

    Να ξέρετε ότι αν έστω και ένας γονιός διαβάζοντας το άρθρο εδώ ή κάπου αλλού , σταμάτησε το παιδί του από το φροντιστήριο λόγω της πλανης του, με αποτέλεσμα το παιδί του να μην μπει στο πανεπιστήμιο, τότε θα δώσετε λόγο κάποια στιγμή.

    Ελπίζω να καταλάβετε την βαρύτητα των γραφομένων μου.Γιατί οι προφητείες θα βγουν αληθινές αλλά ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΕΙ και όχι όταν σας πλανέψει ο καθένας που παίζει ΛΟΤΤΟ στις προβλέψεις του κάθε μήνα και παίζει με τις υπομονές μας!!

    Να θυμάστε ότι τον π.Παίσιο όταν τον ρωτούσαν για τον Αντίχριστο τους έλεγε να ασχολούνται με τον Χριστό!!!!Γιατί αυτό αξίζει!!!! Και όσοι “επιθυμούν” διακαώς την πραγματοποίηση των προφητειών να ξέρουν ότι πρώτα πρέπει να ΖΟΥΝ για να τις δουν!!! Οπότε ας ασχολούνται με τις ψυχές τους – επειδή κανείς μας δεν ξέρει πότε θα φύγει – και να αφήσουν τις προβλέψεις ημερομηνιών για τους παπα-τζήδες!!!!

    Επίσης όταν κάποιος “διορατικός” σας δίνει προφητείες με ημερομηνίες, να του κάνετε την εξής ερώτηση για να διαπιστώνετε αν είναι ή όχι διορατικός.

    ” Στις προφητείες προφητεύεται και η έλευση του βασιλιά που θα αναστήσει το Βυζάντιο. Αυτός θα έχει οργή και μίσος για τους ανάξιους Ιερείς και θα τους περάσει από “μαχαίρι” και θα αποκαταστήσει τα Θεία σύμφωνα με τις προφητείες. Εσύ διορατικέ θα γλυτώσεις από την οργή του ή όχι;;;”

    Και τότε θα δείτε την τρομάρα στα μάτια του.

    Το σημαντικό όμως είναι ότι το site έχει ζητήσει συγνώμη για την ανάρτηση. Ελπίζω η συγνώμη να συνοδευτεί και από γνώση ώστε να μην επαναληφθεί παρόμοια.

    Απάντηση
    • δεσποινίς
      Ιουλ 25 2012

      Οι περισσότεροι σχολιαστές δεν επιζητούν τον πόλεμο για τον πόλεμο, δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο, απλώς οραματιζόμαστε ένα καλύτερο αύριο, αν μας αξιώσει ο Μεγαλοδύναμος να το ζήσουμε, προσευχόμαστε και ΜΑΚΑΡΙ η μετάβαση να γίνει με άλλο τρόπο.

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 26 2012

        Δεν επιζητούν τον πόλεμο αλλά όπως τα λένε δείχνουν ότι χρειάζεται στον κόσμο μια τέτοια τιμωρία να βάλουν μυαλό αλλά τα λένε σαν να είναι αυτοί απο έξω,αναμάρτητοι και σαν να πρόκειτε να μην τους αγγίξει αυτούς κάτι εφόσον γίνει πόλεμος.Αυτοί ή είναι ασφαλής κάπου στο εξωτερικό ή έχουν την δυνατότητα να εξαφανιστούν σε ένα πόλεμο αλλιώς δεν εξηγείτε.Αν οραματίζονται κάτι μέσα από την καταστροφή ενός πολέμου να βάλουν και τον εαυτό τους μέσα αν είναι άνδρες να σκοτωθούν στον πόλεμο ας πούμε και να αφήσουν ορφανά παιδάκια ή αν είναι γυναίκες και σε περίπτωση που δεν νικήσουμε να είναι έτοιμες να υποστούν έναν ή μερικούς βιασμούς ας πούμε.Ο πόλεμος είναι ξεκλήρισμα.

        Απάντηση
        • Ανώνυμος
          Ιουλ 26 2012

          Δεν κατάλαβα να εννοούν κάτι τέτοιο, ούτε να θεωρούν εαυτούς αναμάρτητους, δε νομίζω να γράφουν εδώ μέσα οκτάχρονα παιδάκια, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, μήπως έχετε μπερδευτεί λίγο;

          Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Ιουλ 26 2012

            Όταν βλέπεις σε σχόλια να λένε ότι ε ένας πόλεμος θα στρώσει την κατάσταση,αυτό ούτε οχτάχρονος θα το έγραφε.Αμα λέει το σχόλιο ένας πόλεμος θα μας στρώσει βάζοντας και τον αμαρτωλό εαυτό μας μέσα τότε κανένα πρόβλημα.Ο μη οχτάχρονος που θα το γράψει θα δείξει ότι είναι έτοιμος να υποστεί μαζί με τους υπόλοιπους τις συνέπειες ενός πολέμου.Εκτός και αν μιλάμε ακαδημαϊκά για έναν ιδεατό πόλεμο.

            Απάντηση
        • δεσποινίς
          Ιουλ 26 2012

          Και τώρα πόλεμο έχουμε εάν το έχετε καταλάβει, το κράτος μας ήδη μας πολεμάει, ανεργία, απάθεια, λαμογιά, διάλυση θεσμών και δεσμών κλπ, συγνώμη εσείς που ζείτε σε γυάλα;;;;

          Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Ιουλ 27 2012

            ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΎΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΓΥΑΛΑ ΑΛΛΑ ΒΙΩΝΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΟΥ.ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΓΧΕΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ.

            Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 27 2012

        ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΕΠΙΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ;ΑΝ EINAI ETΣΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΞΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ

        Απάντηση
        • δεσποινίς
          Ιουλ 27 2012

          Ξεκινήστε από τον εαυτό σας λοιπόν, προσπαθήστε να καταλάβεται τι θέλει να πει ο άλλος και μετά σχολιάστε. Το τι θα πει αυτό, αν εμβαθύνεται θα το βρείτε, εάν κινείστε επιφανειακά θα περιφέρεστε κι άλλο, συγνώμη που συνεχίζω αλλά συγνώμη, έχετε το στυλάκι του ξερόλα… Τέλος πάντων ας βάλω μια τελεία.

          Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Ιουλ 28 2012

            Εσείς απαντήσατε στα γραφόμενά μου.Σας ξαναθυμίζω ότι αναφέρθηκα στον πόλεμο που γνωρίζουν όλοι.Δεν κάνατε σχόλιο σε αυτά που είπα.Αν θέλατε να αναφερθείτε σε άλλου είδους πόλεμο μπορούσατε να κάνετε ξεχωριστό σχόλιο.Απαντήσατε σε αυτά που έγραψα αναφερόμενη σε άλλο θέμα.Αν σας αρέσει να περιφέρεστε και να απαντάτε κάνοντας άσχετα σχόλια πρόβλημά σας.Αν νομίζεται ότι τα ξέρω όλα ευχαριστώ πολύ.Εγώ δεν έχω πρόβλημα να ακούω αντίθετες απόψεις.Κι αν έχετε σοβαρές αντιρήσεις να γράψετε τα επιχειρήματά σας.Το να υποβιβάζεται κάποιον ότι είναι σε γυάλα και άλλα τέτοια που δείχνουν ότι εσείς νομίζεται ότι τα ξέρετε όλα δε λέει τίποτα.Εδώ ο καθένας έχει την άποψή του.Αλλιώς δεν χρειάζεται να κάνουμε καθόλου σχόλια,εκτός κι αν νομίζεται ότι πρέπει να ακούγεται μόνο το δικό σας και ότι εδώ πρέπει να γράφετε μόνο εσείς.Εν πάση περιπτώση ας κρίνουν αυτοί που διαχειρίζονται τα σχόλια.

            Απάντηση
      • Ιουλ 28 2012

        Αγαπητή δεσπονίς….
        Το να ονειρεύεται κάποιος ένα καλύτερο μέλλον είναι θεμιτό. Το να ονειρεύεται όμως ένα καλύτερο μέλλον μέσα από την εκπλήρωση προφητειών που προβλέπουν τον θάνατο του 1/3 των ανθρώπων ώστε να φτάσουν να εκπληρωθούν τα όνειρα του είναι ψυχοπάθεια. Αν δεις παρακάτω υπάρχει σχόλιο που λέει “παρακαλάτε να γίνουν”. Τι να γίνει; Να σκοτωθούν εκατομμύρια άντρες , γυναίκες και παιδιά για να ζήσουμε εμείς ευτυχισμένοι με την πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη;

        Και αν μέσα στους νεκρούς είσαι εσύ πως θα γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα σου; Και γιατί πρέπει τα όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα λόγω των προφητειών; Αν θες καλύτερο μέλλον προσπαθείς από μόνη σου.

        Αν πχ πρέπει να επαναστατήσεις εναντίον ενός σάπιου κατεστημένου που τσακίζει την Ελλάδα βγαίνεις πρώτη στον δρόμο και δεν περιμένεις να σε σώσουν οι αγώνες των άλλων. Γιατί τότε δεν θα αξίζεις το καλύτερο.

        Μην παρεξηγείς τα λόγια μου αλλά το να περιμένουμε το καλύτερο μέλλον μέσα από τις προφητείες είναι “κισμέτ”. Και αυτό είναι ΑΝΤΙ ορθόδοξο. Ζήσε την μέρα σου. Και φρόντισε να είσαι ευτυχισμένη. Έτσι κι αλλιώς κάθε μέρα γίνεται ένα μικρό θαύμα και συνεχίζουμε να επιβιώνουμε όπως διάβασα και σε ένα άλλο άρθρο που αναρτήθηκε εδώ.

        Και αυτή είναι η ουσία. Η ζωή…

        Απάντηση
        • δεσποινίς
          Ιουλ 28 2012

          Συγνώμη αγαπητέ Ιωάννη αλλά είστε εκτός τόπου χρόνου…της Παρασκευής το γάλα.

          Απάντηση
          • Ιουλ 28 2012

            Για να το λες εσύ μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.

            Απάντηση
        • Δεσποινίς
          Αυγ 7 2012

          Επίσης έχω να προσθέσω ότι, όλο αυτό το παραπάνω κήρυγμα – παραλήρημα – καλές συμβουλές και καλά είναι ένα δηκτικότατο και εμπαθέστατο φαντασιόπληκτο κείμενο.

          Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Σεπ 17 2012

            Έχεις δίκιο.Φαίνεται απο τα ντισλαϊκ που σου κάνουν οι αναγνώστες.

            Απάντηση
    • Ιουλ 25 2012

      Δεδομένου ότι μας παρακολουθείτε τακτικά, θα πρέπει να έχετε παρατηρήσει μια μεταστροφή των αναρτήσεών μας σε περισσότερο ουσιώδη πράγματα και κυρίως στα θέματα της πίστης και της μετάνοιας. Να εύχεστε και για εμάς…

      Απάντηση
    • Ανδρέας
      Ιουλ 27 2012

      Αγαπητέ ΙΩΑΝΝΗ, συμφωνώ με την επισήμανση σου για τους ψευτοδιορατικούς που μόνο τα νεύρα μας σπάνε και τίποτε άλλο. Δε θέλει και πολύ μυαλό εξάλλου για να καταλάβεις ότι μιας ευτραφής μοναχή αποκλείεται να είναι διορατική και προορατική. Όσον αφορά το άλλο σκέλος της υποτιθέμενης αναλαμπής της Ορθοδοξίας με βασιλιά τον συνονόματο σου κλπ μάλλον πρόκειται περί πλάνης (σύμφωνα και με το εξαιρετικό βιβλίο «κόκκινο χαλί για τον αντίχριστο») και άδικα θα περιμένουμε. Υπάρχει μάλιστα ο κίνδυνος να έρθει ο αντίχριστος σε μερικές δεκαετίες και να νομίζουν κάποιοι ότι είναι ο Ιωάννης των προφητειών! Η προφητεία που ανέφερες περί απόλυσης ιερέων είναι του Τραχωνίου, είναι πλαστή με απόφαση της ιεράς συνόδου της Κύπρου και κατονομάζεται ένας συνονόματος σου ότι τις έφτιαξε γιατί του έστριψε και νόμιζε ότι είναι ο Ιωάννης των προφητειών!!! Ο Θεός δε δίνει ημερομηνίες διότι δε θέλει να επηρεάσει την ελευθερία μας. Εάν υπήρχαν ημερομηνίες και δεν άλλαζε τίποτα από όσα έχουν γραφτεί θα υπήρχε το κισμέτ (πεπρωμένο) το οποίο όμως για τους Χριστιανούς δεν ισχύει. Η μοιρολατρία είναι για τους ειδωλολάτρες.

      Απάντηση
      • Ιουλ 27 2012

        Φίλε Ανδρέα η προφητεία περί του Ευσεβούς Βασιλιά δεν ξέρω καν αν είναι του Τραχωνίου.

        Είναι στο βιβλίο που έχει γράψει ο γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός “Περί Συντελείας και Αντιχρίστου”. Εκεί αναφέρονται όλες οι προφητείες των Αγίων για τα δεινά που έρχονται και αναφέρεται ο βασιλιάς Ιωάννης σε περισσότερες από 3 προφητείες Αγίων.

        Από εκεί την ξέρω. Και δεν γνωρίζω καν ποιες είναι οι προφητείες από το Τραχώνι.

        Απάντηση
      • Ιουλ 27 2012

        Αναφέρεται συγκεκριμένα στους

        1. Άγιο Μεθόδιο Πατάρων
        2. Λέοντα Σοφό (Αυτοκράτορας Βυζαντίου)
        3.Ανωνύμου ( Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου)
        4.Άγιο Ανδρέα ( διά Χριστόν Σαλού)
        5. Μέγα Κωνσταντίνο (τάφος)

        Αυτά μπορώ να θυμηθώ τώρα από το βιβλίο “Περί Συντελείας και Αντιχρίστου”. Πιθανόν να υπάρχουν και αναφορές άλλες που αυτή την στιγμή μου διαφεύγουν.

        Αν ισχύουν αυτά που έχει γράψει ο γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός για τις συγκεκριμένες προφητείες προφανώς ισχύει και η προφητεία του Ευσεβούς βασιλιά. Αλλιώς δεν ισχύει καμία, και τζάμπα ασχολούμαστε κιόλας.

        Απάντηση
        • Ανδρέας
          Ιουλ 27 2012

          Για την προφητεία Αγίου Ανδρέα σαλού άστο καλύτερα γιατί θα γίνω πάλι κακός. Ο Λέων Σοφός είχε κάνει 4 θρησκευτικούς γάμους αλλά αν και σοφός δεν ήξερε δήθεν ότι δεν επιτρέπεται! Τέλος πάντων για να μη τα πολυλογώ η αναλαμπή της Ορθοδοξίας δεν θα έχει μακρά διάρκεια όπως ελπίζουμε ούτε παγκόσμια διάδοση. Η αναλαμπή θα είναι οι Τούρκοι που θα βαπτιστούν Χριστιανοί και η Αγιά Σοφία που θα ξαναγίνει εκκλησία. Ας μην γελιόμαστε δεν υπάρχει ούτε ο κλήρος ούτε οι πιστοί για κάτι περισσότερο διότι βρισκόμαστε σε έσχατους καιρούς (εποχή υδροχόου η 8ος εκκλησιαστικός αιώνας). Σε λίγο θα ενωθούμε με τον Πάπα και θα μας πλανήσει όλους στην προσκύνηση του αντίχριστου (τον Πάπα να καταράσθε γιατί αυτός θα’ναι η αιτία). Το θέμα αυτό είναι τεράστιο για να συζητηθεί, προτείνω την ανάγνωση του Βιβλίου «κόκκινο χαλί για τον αντίχριστο» του Αρχιμ. Δαυίδ Τσελίκα έχει κάνει πολύ καλή δουλειά διότι έχει απομονώσει όλα τα επίμαχα βιβλικά κείμενα και όλους τους προφήτες της ΠΔ και κάνει αντιπαραβολή με το σήμερα. Αφού το διαβάσετε μπορείτε να το πάρετε και τηλ. τον Αρχιμ. για να συζητήσετε, πιστεύω θα αλλάξετε γνώμη για πολλά πράγματα.

          ΥΓ: Το ότι γράφτηκε κάποια προφητεία κάποτε για τον Βασιλέα Ιωάννη δε σημαίνει ότι είναι δεσμευτική για τον Θεό. Κοιτάξτε γύρω σας και αναρωτηθείτε τον αξίζουμε?

          Απάντηση
          • Ιουλ 27 2012

            Αυτό έγραψα και παραπάνω…”αν είχαμε μετανοήσει καμία προφητεία περί πολέμου και κακού δεν θα είχε επαληθευθεί”

            Δεν ξέρω τι να σου πω Ανδρέα. Η αλήθεια είναι ότι αν κάποιος ψάξει καλά στις προφητείες θα δει ότι υπάρχουν και αντικρουόμενες προφητείες.

            Για αυτό καλό είναι να μην “τρελαινόμαστε” με το τι θα γίνει. Αν είναι να γίνει και ζούμε θα το δούμε. Αν όχι….δεν θα μας νοιάζει.

            Πάντως η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και πολλοί Ιερείς οι οποίοι πλανώνται σε τραγικό βαθμό και πιστεύουν ότι όλα θα γίνουν στις μέρες μας.

            Π.χ. ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είπε τόσο πράγματα πριν από 250 χρόνια και κάποιοι το δένουν ότι θα γίνουν σήμερα όταν περάσαμε στα τόσα χρόνια την επανάσταση του ’21, δύο παγκόσμιους πολέμους και μάλιστα στο έναν είχαμε 900.000 νεκρούς μαζί με την πείνα του 41 , βαλκανικούς πολέμους, την Μικρασιατική καταστροφή , την τραγωδία της Κύπρου , τον Εμφύλιο και καμιά 20αρια άλλους μικρότερους πολέμους όπως πχ την αποτυχία του 1897, τον Μακεδονικό αγώνα και τοπικές επαναστάσεις μέχρι την τελική σταδιακή απελευθέρωση της σημερινής Ελλάδας.

            Δηλαδή μην τα δένουμε και όλα με το σήμερα. Λες και δεν έζησε αυτός ο τόπος κακό ή πόλεμο.

            Το μόνο σίγουρο είναι να μην ζούμε με βάση τις προφητείες όπως κάνουν πολλοί πλανεμένοι. Θυμάμαι έναν “βλαμμένο” που μάζευε τρόφιμα το 1991 και είχε βγει στον Τριανταφυλλόπουλο και μιλούσε για την εκπλήρωση των προφητειών. Ακόμα θα περιμένει ο κακομοίρης.

            Σκέψου ότι από το 2008 έχουν “φουντώσει” οι προφητείες. Να θα γίνει φέτος , να θα γίνει του χρόνου. Στο τέλος θα μας σιχαθεί κι ο Θεός και θα τις εκπληρώσει το 2040 για να μάθουμε να ζούμε το σήμερα. Γιατί ζούμε με το “κισμέτ” και δεν καταλαβαίνουμε τι κάνουμε.

            Γιατί πχ μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι το “χιλιάρμενο” πέρασε στην ναυμαχία του Ναυαρίνου. Οι Άγγλοι μας βοήθησαν και ελευθερωθήκαμε. Μπορεί κανείς να αντικρούσει ένα ιστορικό γεγονός μιας ναυμαχίας με εκατοντάδες πλοία που “σφράγισε” την ελευθερία μας με την υπόθεση των πλοίων στην Συρία σήμερα;;;

            Κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα. Για αυτό να κοιτάξουμε όλοι να ζούμε στο σήμερα και να χαιρόμαστε που είμαστε ζωντανοί.

            Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Ιουλ 28 2012

            Νομίζω δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι στις εκτιμήσεις μας.Αυτά με τους πολλούς γάμους και τις δολοφονίες και μηχανοραφίες στο βυζάντιο είναι συνήθες φαινόμενο.Με αυτό το σκεπτικό όμως και ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορήθηκε για πολλά.Ποια είναι αλήθεια ή όχι που να το ξέρουμε.Γράψανε διάφοροι και εμείς κάνουμε κρίσεις πάνω σε αυτά.Ο Μέγας Κωνσταντίνος είναι ανακυρηγμένος Άγιος της Εκκλησίας.Αυτοί που τον ανακήρυξαν τότε κάτι ξέραν καλύτερα που ήταν και πιο κοντά στα ιστορικά γεγονότα.Εμείς δηλαδή που θα βασιστούμε,σε αυτό που λέει ο λογισμός μας,σε αυτό που λένε οι ιστορικοί ή σε αυτό που λέει η πίστη μας.Αν πχ βγούν μετά 100 χρόνια κάποιοι και παρουσιάσουν ως ιστορικό γεγονός πχ τις συκοφαντίες που γραφόταν σε μια εφημερίδα για τον αγιο Νεκτάριο εμείς τι θα πούμε η εφημερίδα τα είπε σωστά και δεν είναι άγιος;Πάντως τα πράγματα είναι πολύπλοκα.Δεν έχω διαβάσει αυτό το βιβλίο του Αρχ.Δαυίδ όμως πιστεύω ότι για τέτοια θέματα είναι καλύτερα να εμπιστευόμαστε τους αγίους και υπάρχουν πολλά πάνω στο θέμα αντιχριστος κ.λ.Αν ο πάτερ Δαυίδ αγιάσει μια μέρα τότε θα μπορέσω να δεχτώ τα γραφόμενα ως επίσημα και αποδεκτά απο την Εκκλησία,αλλιώς τα βλέπω ως προσωπικές εκτιμήσεις και ερμηνείες.Και ο παπα Μάξιμος που έβγαλε κάτι βιβλία ο αντιχριστος ήλθεν με χρονικό προσδιορισμό γεγονότων δε θα γίνει ρεζίλι;

            Απάντηση
            • Ανδρεας
              Ιουλ 28 2012

              Στο θέμα αντίχριστος δε θα πρέπει να επαναπαυτούμε στην επίσημη θέση της εκκλησίας της εποχής εκείνης γιατί δυστυχώς θα οδηγηθούμε στην απώλεια. Η πρόθεση ένωσης με τον Πάπα δια του οικουμενισμού που διέπει το οικουμενικό πατριαρχείο είναι ορατός. Μοναδική σανίδα σωτηρίας για να μην πλανηθούν οι πιστοί θα είναι οι 2 προφήτες που θα εμφανιστούν από το πουθενά και ΔΕΝ θα έχουν την ευλογία της επίσημης εκκλησίας. Δυστυχώς οι ερμηνείες αγίων περί των εσχάτων δεν είναι επαρκείς γιατί δε μπορούσαν λόγω της μεγάλης χρονικής απόστασης να ερμηνεύσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα (τηλεόραση, δορυφόροι, τσιπάκια κλπ). Εάν περιμένουμε πότε θα αγιάσει ο Τσελίκας το πιο πιθανό είναι να έχει έρθει ήδη ο αντίχριστος. Θα επιβάλλουν το φθινόπωρο την κάρτα του πολίτη (ταυτότητα με τσιπακι που περιέχει barcode), και σε λίγο θα αρχίσουν οι hackers να την αντιγράφουν και κόσμος θα χάνει την περιουσία του. Για λόγους ασφαλείας θα πρέπει κάποια στιγμή να μπει στο χέρι (ίσως και με αποθήκευση δεδομένων μέσω laser σε επίπεδο DNA). Πόσο μακριά νομίζετε ότι είναι το χάραγμα στο χέρι και στο μέτωπο?

              Απάντηση
          • Ιουλ 28 2012

            Ανδρέα θεωρώ ότι κάνεις λάθος. Και το λάθος σου είναι ότι ερμηνεύεις τις προφητείες κατά το δοκούν. Αφού ξέρεις πολύ καλά ότι για να εμφανιστεί ο Αντίχριστος θα πρέπει να έχουν εκπληρωθεί άλλες προφητείες. Και προσωπική μου άποψη είναι ότι οι σημερινοί 40αρηδες δεν θα τον προλάβουν τον Αντίχριστο καν.

            Φυσικά υπάρχουν και προφητείες που με βάζουν σε σκέψη. Π.χ. όλοι ξέρουν ότι σε βιβλίο του Ζουρνατζόγλου έχει γραφτεί ένα περιστατικό μεταξύ ενός Ιερέα και του π.Παίσιου στο νοσοκομείο λίγο πριν κοιμηθεί. Εκεί ο π.Παίσιος λέει ” μακάρι να με κρατούσε λίγα χρόνια ακόμα ο Θεός στην ζωή για να δω την Ελλάδα μεγαλωμένη”

            Φυσικά ενώ η μαρτυρία είναι “δέκα χρόνια” στο τέλος ο Ζουρνατζόγλου έγραψε “λίγα χρόνια”. Και ο Ζουρνατζόγλου γνώριζε ότι είναι “δέκα” τα χρόνια και όχι “λίγα”. Αυτό το γνωρίζω από προσωπική επαφή.

            Από τότε έχουν περάσει 18 χρόνια. Οπότε μόνο να υποθέσουμε τι μπορεί να πήγε λάθος στην συγκεκριμένη προόρηση. Π.χ.Παράκουσε ο Ιερέας; Παρερμήνευσε ο Ιερέας; Κάτι άλλο;

            Πάντως όλοι αυτοί που περίμεναν τα γεγονότα στην δεκαετία έχει τώρα οκτώ χρόνια που προσπαθούν να το πάρουν απόφαση. Αλλά και το” λίγα χρόνια” δεν μπορεί να είναι 18 το λιγότερο…..οπότε κάτι άλλο έχει ειπωθεί

            Αλλά εγώ θα μείνω στα λόγια του π.Παισίου όταν του περιγράφανε ζοφερό το μέλλον της πατρίδας μας…..έλεγε ο γέροντας “Και τον Θεό που τον βάζεις;;;”

            Και είχε απόλυτο δίκιο. Γιατί ο Θεός είναι που κάνει κουμάντο και κανείς άλλος. Και όταν του έχεις εμπιστοσύνη δεν πάει να ‘ρθει και ο Αντίχριστος και η μάνα του και ο φούφουτος μαζί!

            Ζείτε και αφήστε τις προφητείες. Αν είναι να γίνουν θα το διαπιστώσετε οι ίδιοι με μάτια σας όταν θα γίνουν. Την ψυχούλα σας να έχετε καθαρή και τον τσαμπουκά να αντιδράτε σε ότι κακό συμβαίνει σήμερα στην χώρα μας. Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος δηλαδή.
            Όλα τα υπόλοιπα είναι για “μοχαμπέτι”.

            Απάντηση
            • Ανδρεας
              Ιουλ 28 2012

              Σταματήστε να ασχολείστε με προφητείες γερόντων, ακόμα και Αγίων για να μη πλανηθείτε. Το ξέρω ότι θα ακουστεί ακραίο αλλά τα μόνα 100% εγγυημένα προφητικά κείμενα είναι της Αγίας Γραφής, εκεί δεν υπάρχει ίχνος πλάνης. Προσωπικά έχω πειστεί πλέον ότι η προφητείες περί Ιωάννη μάλλον είναι πλάνη του πονηρού για να πλανηθούν εάν είναι δυνατόν και οι εκλεκτοί. Και ο ίδιος ο αντίχριστος τα πρώτα 3,5 χρόνια της βασιλείας του θα έχει πολλά κοινά με αυτά που έχουν προλεχθεί για τον «Ιωάννη». Ίσως να τον λένε John η Jonathan, θα είναι πολύ όμορφος, θα κυβερνήσει τα έθνη με σιδηρά ράβδο και άκρα δικαιοσύνη, θα μοιράσει τον πλούτο απλόχερα στον κόσμο, θα κυνηγήσει τους «κακούς» ιερείς, θα κυνηγήσει τους αδίκους (που δε δέχονται το χάραγμα?) κλπ. Σας θυμίζουν κάτι??? Είμαι 30άρης και πιστεύω ότι θα τον προλάβω (εάν ζω βέβαια πρώτα ο Θεός) όταν θα είμαι γέρος. Την ζωή εννοείται ότι πρέπει να την ζούμε με το σήμερα (μνήμη θανάτου), όπως προτρέπει και το βιβλίο του εκκλησιαστή αλλά και το άσμα ασμάτων.

              Απάντηση
          • Ιουλ 28 2012

            Ανδρέα η άποψη σου καταγράφηκε. Όπως και η δική μου και των υπολοίπων σχολιαστών.

            Ας αφήσουμε τον χρόνο να μας δείξει την ορθότητα ή όχι της γνώμης μας.

            Να είσαι πάντα καλά και σε ευχαριστώ για τον διάλογο.

            Απάντηση
        • Δεσποινίς
          Αυγ 7 2012

          Απ’ ότι βλέπω λες συνέχεια σε όλους να ζήσουν το σήμερα και να μην ασχολούνται με προφητείες και είσαι εσύ που γράφεις κατεβατά γι’ αυτές και κάνεις και υποδείξεις, αχα χα χα, καλό.

          Απάντηση
  13. Sokan
    Ιουλ 23 2012

    Εγω θα σας ξαναενοχλησω μετα τις 20 Αυγ οταν θα εχω νεα (επιθετο)! νεα (ουσ)

    Απάντηση
  14. Sokan
    Ιουλ 23 2012

    αγαπητα αδέρφια, φιλοι, φιλες
    Ο κυβος εριφθει και τέλη Αυγούστο με μέσα Σεπτεμβρη (μεσα σε αυτες τις τριάντα ημερες) Θα αλλαξουν όλα και θα ζησουμε τρομερεε κοινωνικές αναταραχες. Εχουν όλα σχεδιαστεί ….ειμστε θεατές αυτου του πολιτικού θεάτρου… μας εχουν ήδη στριμώξει (οικονομικη & ψυχικά) οποτε παρακαλώ.. αφήστε μελλοντοπροβληματισμούς καντε προσευχή να λετε συνεχεια ‘Δοξα το Θεο” καντε το κουμαντο στα τροφιμα (οταν το ελεγα το πακετο μακαρονι ήταν 25-30 λεπτα τωρα εχει 86-90 λεπτα) και προετοοιμαστειται ψυχολογικά γιατι βλέπ[ω καποιοι να λυγίζουν

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 25 2012

      Καλά πότε έφτασε κιόλας η 20η αυγουστου.

      Απάντηση
  15. ελλην
    Ιουλ 23 2012

    γιατι αυτη η επιθετικοτητα για την γεροντισσα; Εκτος της πρωτης παραγραφου που μιλαει για αν θα προλαβουν για δευτερες εκλογες η οχι, κι αυτου ακομη μαλλον ετσι το καταλαβε ο μεταφερων την ειδηση, ολα τα αλλα ειναι πραγματα που θα γινουν.Οντως η φαση ξεκιναει με την οικουμενικη αυτη κυβερνηση και τα μετρα που ερχονται. Ολα θα γινουν κατα γραμμα. Αντε αμεσως βγηκαν ολες πλανεμενες, φωτισμενες κι οτι φανταστει ο καθενας. Πολυ σωστα μιλαει η γεροντισσα. Ολα εκπληρωνονται στην ωρα τους. Δεν ειπε δα οτι θα γινουν μεσα σε λιγες μερες!!!

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 24 2012

      Συγνώμη αλλά αυτός που μετέφερε τα της γερόντισσας ο ίδιος ομολόγησε ότι πρόκειτε για πλανεμένη ομάδα και ζήτησε συγνώμη και ότι θα είναι προσεκτικός αλλη φορά κι εμείς θα συνεχίζουμε τον χαβά μας με την γερόντισσα;

      Απάντηση
  16. Ανώνυμος
    Ιουλ 19 2012

    Αυτός που έβγαλε την ιστορία με την γερόντισσα ανακάλυψε ότι πρόκειτε για μια ομάδα πλανεμένων και ζήτησε και συγνώμη για το λάθος.Γι αυτό δε χρειάζεται να ασχολούμαστε άλλο με την γερόντισσα.

    Απάντηση
  17. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΡΑΒΙΩΤΗΣ
    Ιουλ 1 2012

    ο γεροντας Παισιος ειχε πει να εχουμε το νου μας ,γιατι οταν θα πλησιαζει ο καιρος θα βγουνε πολλοι ψευδοπροφητες… Πεσατε ολοι στην παγιδα βλεπω παρ’ολο το οτι μας ειχε προειδοποιησει ο Γ.Παισιος και οχι —ανωνυμες γεροντισες— κτλκτλ…τι ειν’αυτα???Μην ξεχνατε οτι ο καιρος για τα σπανακια που ειπε ,θα ειναι οταν επιτεθουν οι Τουρκοι. Που κολλαει ο Ιουνιος..???

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 19 2012

      Συγνώμη αλλά αυτό για τα σπανάκια που το γράφει;Διότι έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία και τα δικά του και τους λόγους του και δεν το είδα πουθενά.Σε ποιό βιβλίο υπάρχει;Eίναι αυτή η ιστορία δήθεν με τον Γράψα;Oύτε για αυτόν είδα σε κανένα βιβλίο.

      Απάντηση
  18. Ιουν 26 2012

    Εύχομαι ο μύθος με αυτήν την γερόντισσα να τελειώσει εδώ. Ένα πράγμα δικό της είπε και απεδείχθη ότι μιλάει με το μυαλό της και όχι με Χάρη Θεού. Φταίτε όμως κι εσείς που τα δημοσιεύετε. Ακούσατε πως ένας καλόγερος είπε κάτι, και αμέσως το βγάζετε ως προφητεία. Ο καλόγερος αυτός μπορεί να είναι πλανεμένος που ψάχνει ακόλουθους. Μπορεί πάλι, να είναι κάποιος απλός καλόγερος που λέει αυτό που νομίζει ως άνθρωπος, αλλά του οποίου τα λεγόμενα δε διαφέρουν σε τίποτα από τα δικά μας.

    Απάντηση
    • Ιουν 26 2012

      Έτσι είναι… μας συγχωρείς…

      Απάντηση
    • Παυλος
      Ιουλ 2 2012

      Σχολιο στο σχολιο
      (αληθινή προφητεία του Αγίου Κοσμά) “Θά σάς επιβάλουν μεγάλο καί δυσβάστακτο φόρο, αλλά δέν θά προφθάσουν”.
      (αληθινή προφητεία του Αγίου Κοσμά) “Θά σάς ρίξουν παρά πολύ, θά σάς ζητήσουν νά τόν πάρουν πίσω, αλλά δέν θά μπορέσουν”.

      Δεν νομιζω οτι ανακάτεψαν λοιπόν μερικοί αυτές τις δύο προφητείες και φτιάξαν μια καινούρια που λεει “Θά ξεκινήσουν νά ‘ρθουν για να εισπράξουν τους φόρους. Δέν θά προφθάσουν όμως, γιατί θά γίνει πόλεμος…” τουλαχιστον με κακο σκοπο.

      Διοτι σχετικα με το “γιατί θά γίνει πόλεμος” …

      1. Ειπανε οτι καπιοι το θυμουνται ετσι ? Απο Ι. Μ. Αιτωλοακαρνανίας… Μιά ανέκδοτη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που τελευταίως κυκλοφόρησε από την Ι. Μ. Αιτωλοακαρνανίας… Διαφορες λεκτικες παραλαγες προφητειων του Αγιου Κοσμα του Αιτωλου, ανεκαθεν κυκλοφορουσαν…

      2. Αν δεν κανω λαθος, υπαρχει ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ προφητεια “Θα ζητησουν να σας παρουν ΚΑΙ φανταρους …. μα δεν θα προλαβουν” ?

      Επιπροσθετως να παρατηρησω οτι :
      Εαν ριξουν παρα πολυ, ΛΟΓΙΚΟ ειναι και νά θελουν να τόν πάρουν πίσω … με τι τροπο ? Με μεγάλο καί δυσβάστακτο φόρο, να ενας καλος τροπος ! Και γιατι να μην προλαβουν ?
      Ισως … Πολεμος ?

      Παρατηρουμε οτι η φραση “δεν θα προλαβουν” ειναι καταληκτικη ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ προφητειες,
      οποτε … και γιατι να μην αφορα ενα και το αυτο γεγονος ?
      Απο τη στιγμη μαλιστα που Ο Γερων Παισιος ειπε οτι “Η κυβερνηση θα κρατησει στρατο μονο στα συνορα” ?

      Επισης :

      Ναι μεν οι σχέσεις μας με τους Ρώσους δεν είναι αυτές που ήταν επί Καραμανλή, και – αποκλειστικα και μονον γεωπολιτικα – η κάθοδος των Ρώσων μοιάζει πλέον παράλογη, αλλα …. η διπλωματια ειναι οπως οι ανθρωπινες φιλιες ?
      Ο Γερων Παισιος ειχε πει για τους Ρωσσους : “Αυτοι θα εχουνε αλλα συμφεροντα” τα οποια θα συναδουν με τα δικα μας… και με το … ΑΛΛΟΘΙ – ΑΦΟΡΜΗ, θα επιτεθουν στους Τουρκους…. ?

      Εξαλλου βλεπεις τον Ρωσσο να φοραει ενα σταυρο, λες βρε αδερφε, πανω κατω ξερω τι πιστευει, ναι μεν δεν ειναι και αγιος, – ουτε και εγω ειμαι – αλλα πανω-κατω σαν εμενα θα ειναι, ξερω τι να περιμενω απο ενα που εχει τα ιδια πιστευω με εμενα, νοιωθω πιο ησυχος….

      Απάντηση
  19. Ανώνυμος
    Ιουν 23 2012

    εμμμμμμμ οταν ελεγα μην γραφετε βλακειες περι πολεμου και για της προφιτιες οτι κανεις δεν ξερει ποτε και που και οτι υπαρχουν πολλες παρερμηνιες καποιοι πεσανε να με φανε και απλος διαβαζα και γελουσα.τωραααα δωσαμε τροφη για χλευασμο.αντε να τους πεισεις τωρα οτι θα γινουν αλλα οχι οπως τα γραφουμε εμεις.

    Απάντηση
  20. Ανώνυμος
    Ιουν 20 2012

    όλα αυτά είναι βλακείες από ότι φαινεται!

    Απάντηση
    • SOFIA
      Ιουν 22 2012

      ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕς ΓΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουν 22 2012

        Ε να, αυτά γίνονται και μετά θα συμβεί όπως με το λύκο και τα πρόβατα συν το ότι ο κόσμος θα έχει απομακρυνθεί κι άλλο από το Θεό… Βέβαια ο Ιούνιος είναι ακόμα εδώ αλλά, γενικά ας είμαστε εσωτερικά έτοιμοι, όμως καλό θα ήταν, να φύγουμε από “το περίμενε” νομίζω, δεν ξέρω…

        Απάντηση
  21. Ανώνυμος
    Ιουν 20 2012

    Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας λέγεται.

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 21 2012

      μαλλον εχουμε ακομα για οικουμενικι.

      Απάντηση
  22. iperaspistis
    Ιουν 12 2012

    Επαλληθεύεται η προφητεια της γεροντισσας!!!

    Πάνε για οικουμενική κυβέρνηση πλην ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής
    12-06-2012
    (επίσης ειπαν να γινει οικουμενικη, αβραμοπουλος, βενιζελος, κουβελης κτλ.)

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=44417&Itemid=139

    Και δυστυχώς μετα θα ερθει η πτωχευση της Ελλάδας, γιατί εκτος το οτι θα βγει πρωτος ο τσιπρας (βαση αποτελεσματων γκαλοπ που εχουν γινει στο ιντερνετ) τα περισσοτερα κομματα, εδρες και βουλευτες, που θα συγκροτουν την οικουμενικη κυβερνηση, θα ειναι αντιμνημονιακη, και φυσικα χωρις μνημονιο (ή μνημόσυνο) δεν θα δωσει κανεις απο εξω χρήματα για την Ελλάδα! και δυστυχως υπαρχουν κρατικα χρηματικα αποθεματα μεχρι της 28 ιουνιου, μετα εαν δεν γινει κατι πολυ σημαντικο, δεν θα μπορει το κρατος μετα να δωσει καθολου μισθους και συνταξεις!!! θα γινει ΧΑΜΟΣ, παρτε αποθεματα τροφιμων απο τωρα, λυπαμε αλλα δεν γλυτωνουμε τωρα την πτωχευση. Ο Θεός και Κύριος Ιησούς Χριστός μαζί μας, Αμήν!

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 17 2012

      Περίμενε, μην προτρέχεις, ακόμα και εάν γίνει οικουμενική, μπορεί μετά από τρεις μήνες να ξαναγίνουν εκλογές, όλα παίζουν, μη μας πιάνει αγωνία, άλλο “έσω έτοιμος” κι άλλο να κοιτάω συνέχεια την ώρα…

      Απάντηση
  23. Ανώνυμος
    Ιουν 9 2012

    μια απλη ερωτησει γιατι βλεπω διαφορα σχολια και τα ποιο πολλα αστοχα χωρις να εχετε οι ποιο πολυ να μελετησετε της προφητηες και να της ερμηνεύεται.ποια η διαφορα του αγιου κοσμα με αυτην του παισιου στης προφητηες.καντε ενα σχετικο αρθρο με το τι ειπαν και οι 2 και παρουσιαστε μας της προφητηες.εχω μεγαλη απορια με ολα αυτα.και μην μου απαντησ κανενας εξηπν με απαντη οπως κοιτα να σωθεις κια τετοια γιατι και εξωμολ και κοινω τακτικα.απλος το αναφαιρω για να παρω απαντη στο ερωτημα μου.να στε καλα και ο θεος να δωσει χαρα σε ολλων τον κοσμο.

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 21 2012

      ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΤΙ;MΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ .ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΑΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓ.ΚΟΣΜΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΟ ΕΞΑΜΙΛΙ.ΑΛΛΟΙ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ.Ο ΠΑΤΕΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΞΑΜΙΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΜΑΣ ΥΔΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ AITIA ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.

      Απάντηση
  24. Ανώνυμος
    Ιουν 2 2012

    Οι φορολογικές δηλώσεις πήραν παράταση… Το γνωρίζετε φαντάζομαι.
    Ο Καλός Θεός κι η Παναγιά μαζί μας. Αμήν.

    Απάντηση
  25. Ανώνυμος
    Ιουν 1 2012

    π. Παΐσιος: «Όταν θα δούμε η Ελλάδα να παίρνει την πρεσβεία της από την Τουρκία και η Τουρκία την πρεσβεία της από την Ελλάδα, τότε θα πρέπει να πούμε: «Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς». «Θα γίνει σύγκρουση στο Αιγαίο. Εμείς δεν θα πάθουμε μεγάλο κακό».Μοναχός Γεννάδιος: «Οι Τούρκοι θα μας επιτεθούν, θα περάσουν τον Έβρο ποταμό, προκαλούντες παντός είδους καταστροφάς. Θα φτάσουν ως τα Εξαμίλια. ας μου λυσει καποιος την απορια?

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 5 2012

      ΤΑ ΕΞΑΜΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΑΛΟΚΡΥΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΩ ΑΙΤΙΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΙΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΡΙ ΑΟΖ κ.τλ.ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ π.ΠΑΪΣΙΟΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΓΕΝΑΔΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ.Ο π ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΔΥΟ ΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ.Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΓΕΝΑΔΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΑΪΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥΡΚΩΝ.Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΜΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΞΟΦΑΛΤΣΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΙΝΕΥΙΤΕΣ.ΚΑΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΟΡΝΕΙΕΣ,ΜΟΙΧΕΙΕΣ,ΑΔΙΚΙΕΣ,ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ,ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΙΤΕ ΣΥΛΟΓΙΚΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΨΗΦΙΣΕΩΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΩΘΕΝ.ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΘΝΟΣ.

      Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 22 2012

      Αυτό για του πάτερ γενάδιου δεν έρχεται σε συμφωνία με τα λεγόμενα των άλλων γερόντων.Δέν ξέρω πως βγήκε θα ξέρει καλύτερα ο συγγραφέας του βιβλίου που το αναφέρει.Κάπου είχα διαβάσει ότι αναφέρετε σε άλλη χρονική περίοδο.Νομίζω ότι πρέπει να μην είναι ακριβές κάτι σας την περίπτωση του γράψα με τα σπανάκια που τουλάχιστον εγώ δεν το έχω δει σε κανένα βιβλίο αλλά κυκλοφορεί παντού στο ιντερνετ.Για το θέμα της εισβολής στην κρήτη έχει μια λογική βάση σε σχέση με τον πάτερ Παϊσιο ότι θα μας κάνουν κάτι ψιλοπράγματα σε ενα δυο νησάκια.Τώρα τι νησάκια είναι αυτά βραχονησίδες;, μεγαλύτερα είναι ;,πάντως η κρήτη είναι μεγάλη.Δέν μπορείς να διασταυρώσεις εύκολα τα λεγόμενα του π γεννάδιου διότι αυτά που έχουν βγεί είναι από κάποιο βιβλίο νομίζω.Δεν ξέρω αν έχουν κυκλοφορήσει περισσότερα για τον πατερ Γεννάδιο πάντως για τον π Παϊσιο υπάρχουν πολλά και μπορείς να συγκρίνεις μαρτυρίες.

      Απάντηση
  26. Katerina
    Μάι 31 2012

    Νομίζω πως αυτό που έχει πλέον σημασία είναι πως τα Σημεία των Καιρών, μας δείχνουν ότι είμαστε πολύ κοντά στα γεγονότα (και από γεωπολιτική σκοπιά). Εάν δεν συμβούν άμεσα, πάμε κατευθείαν για Παγκοσμιοποίηση και Νέα Τάξη Πραγμάτων- αλίμονο μας! Οι προρρήσεις των Αγίων μας και των γερόντων πρέπει να ενισχύουν την πίστη μας, να μας κρατούν σε εγρήγορση και να μην γίνονται αντικείμενο εξονυχιστικών αναλύσεων. Εκεί κατέληξα αφού έκανα και εγώ η ίδια το λάθος να προσπαθώ να αναλύσω τα πάντα.

    Απάντηση
    • Μάι 31 2012

      Θέλει πολύ προσευχή Κατερίνα! Πάρα πολύ! Έχεις δίκιο σε όσα λες!

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 28 2012

        Κάποιους τους ενοχλεί η προσευχή μάλλον και ειδικά η πολύ,γιατί βλέπω 2 δεν τους άρεσε το σχόλιο σας.Έτσι δεν είναι;

        Απάντηση
  27. Ανώνυμος
    Μάι 28 2012

    Μετά τις δεύτερες εκλογές μόνο οικουμενική μπρεί να γίνει, γιατί απλά το Σύνταγμα δεν προβέλπει κάτι άλλο, όπως δηλ τρίτες εκλογές! Άρα άμα προλάβουνε να γίνουνε οι δεύτερες εκλογές, τότε σίγουρα ΟΛΑ θα γίνουν με οικουμενική!

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 17 2012

      Και να που φτάσαμε στις δεύτερες εκλογές, οι οποίες έγιναν και αυτές…

      Απάντηση
  28. alex
    Μάι 27 2012

    Αν προσευχηθουμε και μετανοησουμε και αλλαξουμε πορεια στη ζωη θα αλλαξει και ο Θεος τα σχεδια του.

    Απάντηση
  29. Ανώνυμος
    Μάι 26 2012

    Στο σημείο που λέει,”νόμισμα με δικέφαλο”,μήπως ενοεί νέο εθνικό νόμισμα;Αν ναι,μπορείτε να μου το περιγράψεται;

    Απάντηση
    • Μάι 26 2012

      Λυπούμαστε αλλά και εμείς δεν γνωρίζουμε ακριβώς…

      Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Μάι 31 2012

      Δικέφαλος, με επιφύλαξη το λέω, υπάρχει στο ρώσσικο ρούβλι

      Απάντηση
  30. Λευτέρης
    Μάι 20 2012

    Θέλω να ρώτησω κάτι.Μετά τα γεγονότα,ο Πόντος τι θα απογίνει;Θέλω να ξέρω.

    Απάντηση
    • Μάι 26 2012

      …και εμάς μας απασχολεί το θέμα αυτό. Ευχόμαστε, τίποτε άλλο…

      Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 5 2012

      ΛΕΥΤΕΡΗ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ.ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΙΔΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΠΤΑΙΣΤΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΝΑ ΛΑΒΑΙΝΕΙ.ΝΟΜΙΖΩ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΚ ΚΕΡΑΣΟΥΝΤΑΣ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΝΤΟΣ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ.

      Απάντηση
  31. Ανώνυμος
    Μάι 18 2012

    ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ,ΑΚΟΥΣΤΕΙ, ΚΑΠΟΥ ΔΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ.ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΡΙΚΑ .

    1.ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΝΑΝΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
    2.ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟΙ ΦΟΡΟΙ
    3.ΠΟΛΙΤΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ
    4. ΤΑ 550 +7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 1461+550+7=2018 ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΜΑΖΙ, ΓΙΟΡΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ.
    5.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΣ (ΡΩΣΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥΤΙΝ -ΜΕΤΜΕΝΤΕΦ)
    6.Α.Ο.Ζ ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΘΕΜΑ 2-3 ΜΗΝΩΝ.
    7.490 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ 2013.
    8.ΠΑΠΑΣ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ ,Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ,ΜΟΝΑΧΟΥΣ ,ΙΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ
    ΣΥΝΤΟΜΑ.ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 ΟΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ. ΤΟ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ,ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ -ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

    Απάντηση
  32. Λευτέρης
    Μάι 16 2012

    Αφού είναι σίγουρο,ότι πάμε σε δεύτερες εκλογές,αναρωτιέμαι αν τραβηχθεί το κεφάλαιο πριν την ημέρα των εκλογών.Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια διευκρίνιση,γι΄ αυτό;

    Απάντηση
    • Μάι 16 2012

      Χριστός Ανέστη Λευτέρη!
      Δεν μπορεί κανείς να σου απαντήσει με σιγουριά για αυτό. Το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι τα πάντα κρέμονται από μια κλωστή. Τόσο το ”τράβηγμα” του κεφαλαίου, όσο και η πολιτειακή ανωμαλία. Ο λογισμός μας λέει ότι πρώτα θα έχουμε τις εκλογές και μετά το ”τράβηγμα” του κεφαλαίου.

      Απάντηση
  33. ΙΩΑΝΝΗΣ
    Μάι 15 2012

    Και για να συμπληρώσω την προηγούμενη σκέψη μου βάσει πραγματικών γεγονότων πλέον…

    1. ” ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ…. ”
    2. ” ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ. ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.”

    Τώρα πάμε σε νέες εκλογές….. Αν δεν προλάβουμε να πάμε σε νέες εκλογές πως θα έχουμε οικουμενική;;;;; Υπηρεσιακή ναι….οικουμενική όχι.

    Μόνο εγώ διακρίνω αντίφαση στα παραπάνω λόγια;

    Απάντηση
    • Μάι 16 2012

      …υπάρχει μια αντίφαση. Σωστά λέτε.

      Απάντηση
    • Spyros
      Μάι 26 2012

      δεν αποκλείεται να μπέρδεψε τις λέξεις οικουμενική με υπηρεσιακή…εσάς δε σας έκανε εντύπωση ότι πάμε σε δεύτερες εκλογές??? προσωπικά δε θυμάμαι κάτι τέτοιο από τότε που ψηφίζω…εκτός αν δε θυμάμαι…

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 20 2012

        Δεν μπέρδεψε τις λέξεις.Διότι όταν πληροφορεί το Άγιο πνεύμα δεν κάνει φυσικά λάθος αλλά και πληροφορεί το ίδιο πράγμα σε όλους όπου κι αν βρίσκονται.Προφανώς η γερόντισσα δεν έχει πληροφορία άνωθεν αλλά μυαλόθεν.

        Απάντηση
  34. giannis
    Μάι 12 2012

    egw thelw na pw ena akoma paidia.an ginei to ntou.h tragoudistes pou exoume podosfairistes mpaskevolistes kai genika ta onomata tha polemhsoun den kanw plaka hlhkrina mhlaw giati to ekana sizitisei me atomo tetoio kai mou eipe egw oxi tha thn kanw eksw.kai to phsteuw auto giati sthn ellada o kathenas einai kati kai idika ta onomata ta megala.exw aporia mauto gia pite mou kai ton nomo.giati mou eksigise kai ton nomo den thewrise lipotaktis anipotaktos mou eipe kai oti plhrwneis kapoio prostimo meta polemou.????????????

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 22 2012

      Καλά σε ενδιαφέρει άμα πολεμήσουν οι ποδοσφαιριστές και οι τραγουδιστές.Πρώτα απ όλα οι περισσότεροι κάπως την έχουν γλιτώσει την θητεία.Αυτός που τον ρώτησες δεν τον ρωτούσες καλύτερα αν έχει πάει φαντάρος;Μάλλον θα βρήκε κανένα παράθυρο γι αυτό θα πάει και έξω.Αν έχουν πάει κανονικά δεν την γλιτώνουν.Θα τους έρθει το χαρτί.Άλλο αν και πως και που θα πάνε να κρυφτούνΠάντως μη βλέπεις αυτούς.Τα παιδιά των πολιτικών να δεις που θα πάνε να πολεμήσουν.Σε κανένα γήπεδο γκολφ στη γαλλία ή οπου θα είναι ασφαλής.Το θέμα είναι εσύ και ο κάθε απλός πολίτης πόσο είναι έτοιμος για πόλεμο.Και πίστεψε με και συ και ο κάθε ένας που έχει δικούς του ανθρώπους στην Ελάδα θα πάει γιατί δεν θέλει να δει να βιάζουν την αδερφή του και να σκοτώνουν τους γονείς του.

      Απάντηση
  35. Spyros
    Μάι 12 2012

    …να είναι η χώρα μας δυνατή στα σύνορα που έχουμε κ δε θέλουμε τίποτα παραπάνω…μας φτάνει, αρκεί να έχουμε πολιτικούς πατριώτες κ όχι λαμόγια δοσίλογους προδότες…να λειτουργεί η δικαιοσύνη κ να εφαρμόζονται οι νόμοι για όλους…τη να την κάνω εγώ την Πόλη κ την κάθε πόλη αν ο λαός πεινάει κ υποφέρει…

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 22 2012

      Ε αυτό είναι το θέμα ότι μαζί με την Πόλη θα έρθει η δυνατή χώρα οι πατριώτες πολιτικοί η δικαιοσύνη οι νόμοι και ευημερία.

      Απάντηση
      • δεσποινίς
        Ιουλ 22 2012

        Αμήν και πότε ανώνυμε, αυτό περιμένουμε όλοι γιατί έτσι δεν τραβάει άλλο, έχει φρακάρει το σύστημα, δε βλέπω προκοπή αλλά αργό θάνατο, οπότε ας βάλει ο Μεγαλοδύναμος το χέρι του.

        Απάντηση
  36. ΡΗΓΑΣ
    Μάι 11 2012

    GEIA SAS EIMAI APO VOLO KAI EGW THELW NA DW THN ELLADA MEGALYTERH ALLA TI NA KANW PERIMENW

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 22 2012

      ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΈΣΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΎ ΑΚΌΜΑ

      Απάντηση
  37. σέφης
    Μάι 11 2012

    Eγώ μάγκες δεν με φοβίζει το γεγονος αν θα γίνει πόλεμος με την Τουρκία ούτε η οικονομική κρίση ,αλλά το αργότερα ΑΝ επαλυφθούν οι ηλεκτρονική διακυβέρνηση και η παγκόσμια τρομορατία

    Απάντηση
    • Παυλος
      Μάι 30 2012

      Νομιζω εχουμε καιρο … Λενε οτι ο Νευτωνας (Newton the dark heretic, BBC) υπολογισε απο τις προφητειεσ του Δανιηλ γυρω στο 2060 το “GAME OVER” αλλως “Καινος ουρανος και καινη γη”
      Αλλα και Γερων Ιωσηφ Βατοπεδινος επε “30 με 40 χρονια” μετα την παραδοση της Κωνσταντινουπολης Υποψιν το Πασχα 2018 εχουμε διπλη Πασχαλια, και εαν τοτε ισχυσει το “παυσις πολεμου, παραδοσις της Πολεως τοις Ελλησι” και επισης εαν ισχυει το οτι “θα κρατησει περιπου τεσσερα χρονια” που ειπε ο Γερων Παισιος, τοτε γυρω στο ετος 2014 ( Pravda : The dark years ahead ) βλεπω να αρχιζει η κατασταση…

      Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 22 2012

      ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ.ΤΡΩΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ

      Απάντηση
  38. Spyros
    Μάι 10 2012

    …ο Ιωσήφ ο Βατοπεδινός μιλάει για πολιτειακή ανωμαλία…θα έχουμε κυβέρνηση κ θα είναι σα να μην έχουμε…υπηρεσιακή μέχρι να γίνουν οι επόμενες εκλογές? 17 Ιουνίου…θα σας βάλουν δυσβάστακτο φόρο αλλά δε θα προλάβουν…??? φορολογικές μέχρι 15 Ιουνίου…δεν έχει ακουστεί το θέμα των μιλίων όμως στην τηλεόραση…το δε θα προλάβουν ίσως να είναι η στάση πληρωμών επίσημη πτώχευση.αυτό που λέει για το ευρώ ότι δε θα έχει αξία δεν αποκλείεται αν σκάσει καμμία φούσκα με τα χρέη…

    Απάντηση
    • Βασιλική
      Μάι 30 2012

      Έχει ακουστεί το θέμα των μιλίων στην τηλεόραση, είναι το θέμα της ΑΟΖ, αυτά τα δυο είναι αλληλένδετα…

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 21 2012

        Ε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΧΩΡΩΝ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΟΙΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΩΤΕΡ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ.

        Απάντηση
    • Παυλος
      Μάι 31 2012

      Το “θα σας βάλουν δυσβάστακτο φόρο αλλά δε θα προλάβουν” εγω το ερμηνευω οτι πρεπει ΠΡΩΤΑ να ξερουνε ΑΚΡΙΒΩΣ τις καβατζες μας για να μας κοπανησουνε ολοκληρωτικα και αποτελεσματικα … Υποθετω οτι αυτο θα γινει την φορολογικη δηλωση Μαιου 2013, οπου θα γινει και το …. περιουσιλογιο.
      και πρεπει να δηλωθουνε απαντα και ολα, για να εχουνε καθαρη εικονα το πως θα επιτεθουνε οικονομικα για να μας εξαθλιωσουνε πριν την εισβολη απο τους τουρκους .

      Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουν 1 2012

        Μια χαρά τις ξέρουν αδερφέ τις καβάτζες, για όσους τις έχουν βέβαια ακόμη.. Ήδη έρχεται κι άλλη φοροβροχή. Μεγάλη μερίδα του πληθυσμού δε θα τη βγάλει πια, μια και έχει εξαντλήσει και τις καβάτζες της.

        Απάντηση
      • Ανώνυμος
        Ιουλ 22 2012

        Βασικά πιστεύω ότι τα γεγονότα θα εξελιχθούν τους επόμενους μήνες.Αν σκεφτεί κανείς την προφητεία με τα λάχανα και τους 5-6 μήνες κατοχής της Πόλης απο τους ρώσους,τον Μάϊο του 2013 μάλλον η Πόλη θα είναι δικιά μας και ο πατριάρχης θα λειτουργή πανυγηρικά στην Αγία Σοφία.Έχει δωθεί παράταση στους παρατηρητές του Ο.Η.Ε στη συρία να μείνουν 30 μέρες ακόμα.Πιστεύω μέχρι το φθινόπωρο ή μέσα στο φθινόπωρο θα γίνει το μεγάλο μπάμ.Δηλαδή θα μας κάνει το ντού η τουρκία θα επέμβει η ρωσία και θα φτάσει μέχρι το ισραήλ.Για να βγούνε οι μήνες με τα λάχανα οι τούρκοι πρέπει να μας κάνουν γιούργια πάνω κάτω Οκτώβρη-Νοέμβρη.

        Απάντηση
        • Ανώνυμος
          Ιουλ 22 2012

          Συμφωνώ με τα παραπάνω, εξάλλου και τώρα στο εσωτερικό της χώρας μας με το ζόρι προχωράνε τα πράγματα, με ενέσεις. Θα βγάλουν και κάποια χρήματα από τα χαράτσια που ήρθαν τώρα (ήδη κάποιοι δεν μπορούμε να τα πληρώσουμε), θα γίνουν κι άλλες απολύσεις κι άλλες περικοπές και μέσα στο φθινόπωρο που θα βγουν νέα μέτρα και με αδύναμη κυβέρνηση θα γίνει το ντου. Και λογικά να το δεις, δεν πάει άλλο. Ελέησον ημάς.

          Απάντηση
  39. ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    Μάι 9 2012

    ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΓΝΑΤΕΙΑ!ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ….

    Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουν 10 2012

      Νομίζω ότι έτσι είναι αδερφέ. Εάν μπείτε στη σελίδα Εγνατία Οδός Α.Ε., τα έχει όλα τα κομμάτια της οδού και το χάρτη… Ένα μικρό μέρος στην Ήπεριρο που δείχνει ημιτελές πρέπει να έχει δοθεί κι αυτό (η ανάρτηση από ότι κατάλαβα είναι παλιά..) Ψάξτε το κι εσείς. Ο Θεός Βοηθός.

      Απάντηση
  40. ΙΩΑΝΝΗΣ
    Μάι 9 2012

    Αυτό που βλέπω είναι ότι ο καθένας λέει ότι θέλει.

    Ακόμα και άνθρωποι που έχουν γράψει βιβλία για τον π. Παίσιο είναι πλανεμένοι. Ακόμα θυμάμαι συγγραφέα βιβλίου που μου έλεγε ότι οι γέροντες στο Άγιο Όρος λέγανε ότι δεν θα γίνουν οι Ολυμπιακοί αγώνες τους 2004. Και τελικά διαψεύσθηκε. Ακόμα κυκλοφορούν ΄προφητείες ότι ο Μητσοτάκης θα ξαναμπεί στην πολιτική και κάτι τέτοιες γελοιότητες.

    Οι προφητείες δεν είναι για χαβαλέ. Και μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και αυστηρή τιμωρία για όσους σπέρνουν ανοησίες και αναστατώνουν τον κόσμο. Όποιος αλλοιώνει λόγια του Χριστού των Αγίων ή με ανοησίες παρερμηνεύει προφητείες ή βγάζει δικές του από το μυαλό του θα το πληρώσει κιόλας.

    Ο π.Παίσιος έλεγε ότι ο Θεός δεν θα επιτρέψει η Ελλάδα να πάθει ζημιά. Η έστω ότι η Ελλάδα θα πάθει ασήμαντα πράγματα μπροστά σε αυτά που θα γίνουν σε άλλες χώρες. Παρότρυνε τους ανθρώπους να μην φοβούνται και να εμπιστεύονται τον Θεό γιατί η Παναγία θα προστατέψει την Ελλάδα.

    Προσωπικά το να πιστεύω οποιονδήποτε ή οποιαδήποτε που όχι απλά δεν ξέρω το όνομα της αλλά συγχίζεται κιόλας όταν τις λένε ότι άλλοι προσεύχονται για να δείξει ο Θεός έλεος το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Ο π. Παίσιος έκανε σαν μικρό παιδί από την χαρά του όταν με τις προσευχές του στην Παναγία, ο Θεός έδειχνε μεγαλοθυμία και άλλαζε τα σχέδια του.

    Η αγάπη είναι του Θεού!!!!!!

    Συνιστώ να διαβάζετε τις προφητείες των Αγίων της Εκκλησίας καθώς και φωτισμένων ανθρώπων όπως ο π.Παίσιος ή ο π.Πορφύριος μέσα από συγκεκριμένα βιβλία που θα έχετε ελέγξει την ορθότητα και εγκυρότητα τους.

    Όσο για τους “εμπνευσμένους” προφήτες και το 2013 που έχουν “προφητεύσει” θα σας δώσω τροφή από γραφόμενα για να δείτε πόσο εύκολο είναι να πατάς επάνω σε λεγόμενα Γερόντων αλλά και πόσο εύκολο είναι κάποιος να διασυρθεί….

    Ο π.Παίσιος έλεγε ότι οι Εβραίοι τιμωρήθηκαν 70 χρόνια συν 7. Εμείς που γνωρίζαμε την αλήθεια θα τιμωρούμασταν λοιπόν “εβδομηντάκοις επτά” με αρχή το 1453 και την πτώση της Κωνσταντινούπολης. Τότε θα λήξει και ο “κανόνας” μας…η τιμωρία μας.

    Λοιπόν…..κανείς δεν ξέρει χρονιά….και κανένας Γέροντας δεν έλεγε ότι γνωρίζει το “πότε”….

    Σκεφτείτε λοιπόν επάνω στα λεγόμενα του π.Παίσιου.

    70 συν 7 οι Εβραίοι.

    70 φορές το 7 εμείς.

    Άρα μπορούμε να κάνουμε την εξής υπόθεση.

    Εμείς 70 επί 7 ίσον 490…… ΣΥΝ 70!

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα;

    1453 συν 490 συν 70 ….= 2013.

    Είμαι δηλαδή προφήτης τώρα αν δικαιωθώ το 2013;;;

    Όλα θέλουν πολύ μεγάλη διάκριση και πολύ προσοχή!!!!

    Οι Έλληνες αυτή την περίοδο χρειάζονται πίστη στον Θεό αλλά και περίσσιο θάρρος.

    Γιατί έρχεται η ώρα που τα ηνία του κόσμου θα περάσουν πάλι στα χέρια τους.

    Αλλά οι επιπολαιότητες και η αδιακρισία στις προφητείες των Αγίων Πατέρων μας δημιουργούν φόβο και αυτό είναι ότι ακριβώς δεν χρειάζεται ο Έλληνας σήμερα.

    “Θάρρος και πίστη στον Θεό” χρειάζεται όπως έλεγε και ο π.Παίσιος….

    Απάντηση
    • Παυλος
      Μάι 25 2012

      Και εγω συμφωνω μαζυ σου !

      Και επαναλαμβανω το κομματι :

      Προσωπικά το να πιστεύω οποιονδήποτε ή οποιαδήποτε ¨……… συγχίζεται κιόλας όταν τις λένε ότι άλλοι προσεύχονται για να δείξει ο Θεός έλεος το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. !!!

      Πραγματι, το εχω διαβασει και εγω αυτο

      Ο π. Παίσιος έκανε σαν μικρό παιδί από την χαρά του όταν με τις προσευχές του στην Παναγία, ο Θεός έδειχνε μεγαλοθυμία και άλλαζε τα σχέδια του.

      Η αγάπη η μακροθυμια, το ΕΛΕΟΣ είναι του Θεού !

      Αμαν Πια !

      Φαινεται μπλεξαμε με ….. “Γεροντισσα Αγιοριτισσα” !!!!

      Απάντηση
  41. anna m.
    Μάι 8 2012

    Υπομονή αδέρφια,οτι είναι να γίνει θα γίνει στην ώρα του….παρακαλάτε μόνο να γίνει,το πότε μόνο ο Κύριος γνωρίζει!

    Απάντηση
  42. giannis
    Μάι 8 2012

    tha htna kalo na valeis ena thema sxetika me ths profities.vasika sigoura den to sizitame yparxoun kai paraerminies kai ta grafoun o kathenas opws thelei.mexri pou diavasa pou na pame kai diakopes gia na mhn mas piasei o polemos eleos.to mono pou den akousa se poia taberna na fame.o iwshf o vatopedinos opws kai o kosmas leei an piastei apo panw h apo katw o polemos kaneis den xerei.

    Απάντηση
  43. giannis
    Μάι 8 2012

    re paidia exoume gemisei profities apo ta diafora themata pou exw diavasei sthn selida apo diaforous monaxous ena naferei oti thn polh tha thn paroume otan to pasxa peftei 5 maiou diladi sinexizei 2013 kai vale.2on poies profities na doume tou kosma tou aitolou h tou paisiou?apo oti xerw panta koitas tous neoterous giati o theos allazei sxedia me ths proseuxes kai ths metanies.kai auto to lew giati o paisios leei oti den tha pathoume kako oute ellhniko routhouni tha anoixei.kai o kosmas leei tha pathoume kako genika.tha thela na to sizitisoume auto.to mono sigouro einai OTI THA GINEI KATI STHS MERES MAS. to thema einai an mas agixei.euxarhstw.

    Απάντηση
  44. bombistis
    Μάι 8 2012

    ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩ ΕΔΩ Η ΜΟΝΑΧΗ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΟΤΕ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ?>

    Απάντηση
    • Μάι 8 2012

      Δεν γνωρίζω αν το εννοεί για μετά τις δεύτερες…

      Απάντηση
      • POUPA
        Μάι 28 2012

        Μετά τις δεύτερες εκλογές σίγουρα θα έχουμε οικουμενική, απλά γιατι δεν προβλεπεται κάτι άλλο από το Σύνταγμα, όπως δηλ τρίτες εκλογές! Άρα ΟΛΑ όντως θα γίνουν με οικουμενική!

        Απάντηση
        • Ιουν 7 2012
        • Ανώνυμος
          Ιουν 17 2012

          Η οικουμενική μπορεί να μείνει άλλους δυο με τρεις μήνες και να ξαναγίνουν εκλογές το φθινόπωρο, γιατί το δέσατε ότι τα γεγονότα θα γίνουν τώρα;;;;

          Απάντηση
        • Ανώνυμος
          Ιουν 19 2012

          Οι εκλογές του Ιουνίου, έγιναν κι αυτές και τώρα προσπαθούν να κάνουν Κυβέρνηση Σωτηρίας, όπως την αποκαλούν και μέχρι στιγμής, δε λέγεται Οικουμενική…

          Απάντηση
          • Ανώνυμος
            Ιουν 19 2012

            ας απαντησει καποιος οικουμενικι λεγετε??? η ακομα εχουμε δρομο για τα γεγονοτα γιατι κατι ακουγετε για τωρα 2013.

            Απάντηση
    • Ανώνυμος
      Ιουλ 19 2012

      Όπως φαίνεται το πέτυχαν απο το Άγιο Όρος για τις δεύτερες εκλογές.

      Απάντηση

Υποβολή απάντησης

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,170 other followers

%d bloggers like this: