Νέα ομιλία του π. Ελπίδιου για τα επερχόμενα *ΑΝΑΝΕΩΣΗ* -ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Καταπληκτική ομιλία του π. Ελπίδιου για τα επερχόμενα με φοβερές αποκαλύψεις!
Το ηχητικό έχει επεξεργαστεί από εμάς για την καλύτερη δυνατή ποιότητα και είναι απόσπασμα που αναφέρεται στα επερχόμενα γεγονότα
που περιμένουν την Ελλάδα και τον πλανήτη, από ολόκληρη την ομιλία που μπορείτε να τη βρείτε εδω.
Η ποιότητα του ηχητικού δεν είναι πολύ καλή γιατί έγινε ερασιτεχνική λήψη αλλά αξίζει να το ακούσετε:
__________________________
ΑΝΑΝΕΩΣΗ 20/11/2012
Έχουμε και νεα ποιότητα του ηχητικού. Ακούγεται καλύτερα η φωνή του πατρός Ελπίδιου:
90 σχόλια
Post a comment







To “παραμύθι” της δόσης – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!!!!!!!!
Συνεδρίασε λοιπόν το Eurogroup την περασμένη Δευτέρα και μετά από πολύωρες συνομιλίες του ΔΝΤ και της ΕΕ, συμφώνησαν ότι….. διαφωνούν.
Αυτή η διαφωνία, καλύφθηκε εντέχνως για να μην υπάρξουν άμεσες επιπτώσεις στις “αγορές”.
“Συμφώνησαν” λοιπόν ότι ΘΑ…. δώσουν την δόση έως τις 13 Δεκεμβρίου…… ΑΝ και ΕΦΟΣΩΝ η Ελλάδα κάνει την επαναγορά ομολόγων στο 30 έως 35% της αξίας τους, για να υπάρξει “κούρεμα” του χρέους περίπου 20 δις ευρώ από την επαναγορά.
Επιχειρείται λοιπόν ένα νέο “κούρεμα” μόνο που δεν το ονόμασαν έτσι αλλά επαναγορά ομολόγων.
Αυτή η νέα “ελεγχόμενη χρεοκοπία” δεν είναι της τάξης του 50% που ήταν η προηγούμενη, αλλά του 65 έως 70%, διότι η Ελλάδα πληρώνει μόνο 30 έως 35 cents στο ευρώ.
Πρόκειται λοιπόν για “κούρεμα” και χρεοκοπία και το λέω με πολύ απλά λόγια για να το καταλάβει και ο πρωθυπουργός κ. Σαμαράς, διότι προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο πανηγυρίζει και θριαμβολογεί τόσο αυτός όσο και τα μέλη της κυβέρνησης. (κάτι υποθέτω)
Το παράδοξο και το ανήκουστο αυτής της κωμωδίας είναι το εξής. Το κούρεμα που επεδίωκε το ΔΝΤ και δεν δεχόταν με τίποτα το γερμανικό lobby έγινε.. αλλά μόνο στα χαρτιά. Και όχι μόνο αυτό, αλλά έγινε… ερήμην και εν αγνοία των κατόχων των ομολόγων, οι οποίοι θα πρέπει να δεχτούν να πληρωθούν 30 sents ανά ευρώ για τα ομόλογα που κατέχουν.
Όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να ολοκληρωθεί το νέο “κούρεμα”, ανέλαβε την υποχρέωση να τις διεκπεραιώσει η ελληνική κυβέρνηση χωρίς να γνωρίζει ακόμα, αν και πόσοι κάτοχοι ομολόγων δέχονται να “κουρευτούν” κατά 70%.
Σημειωτέον ότι για να επιτευχθεί το κούρεμα πρέπει να το δεχτούν οικειοθελώς περί του 60% των κατόχων.
Αυτό λοιπόν ΤΕΘΗΚΕ ΩΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ στην Ελλάδα για να εκταμιευθεί η δόση. Ανέλαβε λοιπόν την υποχρέωση να το διεκπαιρεώσει η Ελλάδα, ώστε αν αποτύχει το κούρεμα να φταίει η Ελλάδα που δεν θα εκταμιευθεί η δόση. Και όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν μέσα σε 10 μέρες για να εκταμιευθεί η δόση στις 13 Δεκεμβρίου.
Για ποιο λόγο λοιπόν πανηγυρίζουν και θριαμβολογούν ο πρωθυπουργός και τα μέλη της κυβέρνησης όταν κατά 99% δεν πρόκειται να πάρουμε τη δόση; Τουλάχιστον όχι μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου, διότι είναι αδύνατον σε 10 μέρες να πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο κούρεμα χωρίς τη συγκατάθεση του ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ lobby που κρατάει τα περισσότερα ομόλογα.
Τα ενδεχόμενα λοιπόν είναι δύο.
Ή το γερμανικό lobby υποχώρησε στις πιέσεις του ΔΝΤ για “κούρεμα” του χρέους, αλλά δεν το λένε ευθέως για να μην ταπεινωθούν,(αυτό όμως αργά ή γρήγορα θα γινόταν γνωστό και θα έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση τη Μέρκελ) ή αποφάσισαν να “διαλύσουν το γάμο” Ελλάδας-δανειοδότησης και ΔΝΤ-ΕΕ, αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην πανικοβληθούν οι “αγορές”.
Αν είχε συμβεί το πρώτο, δηλαδή είχε υποχωρήσει η Γερμανία στις πιέσεις του ΔΝΤ για το “κούρεμα”, θα είχε επιτευχθεί η λεγόμενη ΣΥΜΦΩΝΙΑ. Κανένα όμως ειδησιογραφικό πρακτορείο και καμία εφημερίδα δεν χρησιμοποίησε τον όρο “επετεύχθη συμφωνία”. (διότι στο μόνο που συμφώνησαν είναι ότι διαφωνούν)
Οπότε εκτιμώ ότι αποφάσισαν να “διαλύσουν το γάμο”, αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην “γκρεμιστούν” τα χρηματιστήρια ούτε να “βουλιάξουν” οι τράπεζες. Δηλαδή να μην δημιουργήσουν πανικό στους καταθέτες των τραπεζών και στους “παίκτες” του χρηματιστηρίου που ακόμα και σήμερα άκουγαν τα “παπαγαλάκια” να διαδίδουν ότι “έρχεται μαγάλη άνοδος”
Οι πανηγυρισμοί λοιπόν του πρωθυπουργού και των μελών της κυβέρνησης εκτιμώ ότι δεν έχουν αποδέκτες τους άνεργους της χώρας, ούτε τους άστεγους, ούτε του δημόσιους υπάλληλους, ούτε τους μισθωτούς, ούτε τους συνταξιούχους, ούτε του υπό πτώχευση και πτωχευμένους μικρομεσαίους επαγγελματίες. Όλες αυτές οι θριαμβολογίες και οι πανηγυρισμοί εκτιμώ ότι στόχο έχουν να μη μεταδώσουν πανικό στις “αγορές”, διότι αν πανικοβληθούν οι πολίτες και ζητήσουν τις οικονομίες τους, τότε θα πρέπει να εξηγήσουν οι τράπεζες στους πελάτες τους πού βρίσκονται οι οικονομίες τους αφού ως γνωστόν από τα 160 δις ευρώ, που ανέρχονται οι καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες, δεν υπάρχουν σε μετρητά ούτε το 1/5;
Αυτό όμως σημαίνει ότι στους πέντε καταθέτες ό ένας πληρώνεται. Νομίζω ότι αυτό προσπαθεί να κρύψει ο πρωθυπουργός και τα μέλη της κυβέρνησης, γι’ αυτό πανηγυρίζουν και θριαμβολογούν.
Διότι γι’ αυτούς πάνω απ’ όλα δεν είναι οι Έλληνες πολίτες, αλλά οι χρηματιστές, οι τραπεζίτες και οι “αγορές”.
Να γνωρίζουν όμως κάτι. Τα μικρά ψέματα μπορούν να κρυφτούν για πολύ καιρό, τα μεγάλα όμως, λίγο.
Υ.Γ.
Σαν συντάκτης του άρθρου θα ήθελα να επιβεβαιωθώ στις εκτιμήσεις μου. Σαν Έλληνας όμως όχι. Θα ήθελα να λέει αλήθεια ο πρωθυπουργός, να πάρουμε τη δόση στις 13 Δεκεμβρίου και να υπάρξει ανάκαμψη στη χώρα για να μπορέσω να βρω κι εγώ μια δουλειά.
Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Μια σκέψη σε σχέση με τα γραφώμενα κάποιων φίλων,παρακάτω:Aν αυτά που αναφέρει ο π.Ελπίδιος δεν πραγματοποιηθούν πολύ απλά θα χάσει το κύρος του και στη συνέχεια και αλήθεια να λέει για κάτι θα έχει την ρετσινιά του πλανεμένου δια παντός.Αφού ανέφερε το 2013 ΄΄ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα΄΄(είναι και Ροδίτης η καταγωγή του γέροντα αν δεν κάνω λάθος).Θυμίζω τον πάτερ Μάξιμο που έλεγε παλιά ότι ο αντίχριστος ήλθεν και αρχίζει η δικτατορία του το 2012 ή 2013 και κατα το 2020 θα γίνει η Δευτέρα παρουσία.Έβαλε ημερομηνίες κι άντε να τα συμμαζέψει τώρα.
Από την άλλη αν πραγματοποιηθούν αυτά που αναφέρει ο π. Ελπίδιος πως θα χαρακτηρίσουμε αυτούς που τον κατακεραυνώνουν τώρα;;;;
Η ομιλίες που κάνει αν δεν κάνω λάθος σε όποια περιοχή πηγαίνει παίρνει φαντάζομαι ευλογία πρώτα από τον Μητροπολίτη.
Ελπίζω επίσης η ταιλευταία του ομιλία κυρίως επειδή αναφέρει πράγματα ξεκάθαρα και όχι συγκεκαλυμένα να μαγνητοφωνήθηκε με την ευλογία του.Αναφέρομαι στο θέμα αν έχει δώσει ευλογία διότι υπάρχουν γέροντες του Αγίου΄Όρους που παγιδεύτηκαν από ΄΄Χριστιανούς΄΄ να αναφέρουν πράγματα(ώστε να εξυπηρετηθούν σκοπιμότητες με το κύρος του τάδε ή του δήνα γέροντα)τα οποία στη συνέχεια τα διέψευδαν οι ίδιοι γεροντάδες αλλά το κακό είχε γίνει.
Νομίζω ότι πρέπει να αξιολογούμε ότι αναφέρεται από οποιονδήποτε με καθαρό μυαλό και μέσα από το φίλτρο από την μια μεριά την έρευνας των γραφών αλλά και το ασφαλές κυρίως φίλτρο του πνευματικού.
Δηλαδή ο πνευματικός μπορεί να πει σε ένα πνευματικό τέκνο του που ξέρει ότι είναι σε α΄πνευματική κατάσταση ότι παιδί μου έτσι θα γίνουν τα πράγματα σε β΄να πεί εσύ μην ασχολείσε καθόλου με αυτά.Να ασχοληθείς ας πούμε με την προσευχή περισσότερο για να δυναμώσει η πίστη σου στο Χριστό σε γ΄να πεί ότι θα γίνουν αλλά όταν γίνουν θα το καταλάβεις αλλά να μην φοβηθείς σε δ΄.Θυμίσω την περίπτωση του π.Παϊσίου με το πλαστικό και το μεταλικό ποτήρι και την δεκτικότητα να ακούσει για κάποιο θέμα κάποιος.
Έχει σημασία σε τι είναι δεκτικό το κάθε ακροατήριο και την πνευματική του κατάσταση.Γι αυτό υπάρχουν και πολλές διαφωνίες σε συζητήσεις για τέτοια θέματα και σύγχυση.Και ένα τελευταίο παράδειγμα.Αν πάς να κάνεις ιεραποστολή στη Αφρική μέσα σε πεινασμένους και αρχίσεις και λές αδελφοί ο Χριστός είναι αγάπη και μπλά μπλά θα πουν ωραία μας τα είπε μας χόρτασε πνευματικά αλλά η κοιλιά τώρα που έφυγε γουργουρίζει πάει το κύρηγμα χάθηκε.Η διάκριση όμως τι λέει.Θα σου δείξω πως είναι η αγάπη για τον Χριστό θα σε ταϊσω θα σε ποτίσω,μετά θα σου πω δυό λόγια κι όποιος θέλει οπίσω μου ελθείν….
Συγνώμη για την πολυλογία.
Το θέμα είναι ότι έχει διαψευσθεί ήδη δύο φορές όμως μέχρι τώρα. Αν κάθε φορά περιμένουμε σε κάθε τι που λέει να διαψευσθεί για να διαπιστώσουμε αν είναι πλανεμένος τότε αν κάποια στιγμή δικαιωθεί θα βγει και από πάνω.
Ο π. Ελπίδιος στην ομιλία του έχει κάνει αχταρμά ότι κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από Λιακόπουλο μέχρι οραματίστριες θείες. Μέχρι και για Ρωσική σημαία στο Βατικανό μίλησε όταν οι χαρισματικοί γέροντες της Εκκλησίας μας έχουν πει ότι ο πόλεμος θα γίνει στην περιοχή της Μ.Ανατολής στην πρώτη φάση και μετά στην περιοχή του Βυζαντίου γύρω από την Κωνσταντινούπολη.
Αν δικαιωθεί ο π.Ελπίδιος – ενώ έχει διαψευσθεί στα λεγόμενα του έως τώρα – τότε αυτομάτως θα σημαίνει ότι ο π.Παίσιος και άλλοι Γέροντες απλά κάνανε λάθος.
Και τα δύο δεν γίνονται.
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ…
ΟΤΑΝ Η ΜΙΝΙ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ…
ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ…
Τρικυμία έχεις εσύ Κωνσταντίνε που δεν έχεις την στοιχειώδη διάκριση να βάλεις κάτω τα λεγόμενα των Αγίων και των Γερόντων της Ορθόδοξης Εκκλησίας και να τα συγκρίνεις με τις μπαρούφες του κάθε “διορατικού”. Αυτά που γραφω τα έχω συζητήσει και με Αγιορείτες.
Εσύ δεν είσαι που έγραψες κάτω ότι θα δικαιωθεί η γερόντισσα που έλεγε ότι ο πόλεμος θα ξεκινούσε πέρυσι τον Ιούνιο και οι δικοί της αποδέχτηκαν ότι είναι πλανεμένη και ζήτησαν και συγνώμη; Αν ναι τότε τότε έχεις πολύ θράσος να μου λες ότι έχω τρικυμία.
Δεν πρόκειται ποτέ να βάλω στην ίδια θέση τους Αγίους με τους πλάνους. Κάντο εσύ αφού σου αρέσει τόσο πολύ.
Πόσο αηδία μου προκαλούν τα σχόλια μερικών… Βγάζετε τόσο βιαστικά συμπεράσματα… Γίνεστε σαν μύγες και όχι μέλισσες στο κάθε τι που ακούτε… Και θα το γράφω αυτό σε όσους κατηγορούν δημόσια και ειρωνεύονται τους άλλους με χαρακτηρισμούς ακραίους!
Εγώ αγαπώ τον πατέρα Ελπίδιο και χωρίς να τον γνωρίζω από κοντά κυρίως γιατί αγαπάει τον Θεό, είναι ειλικρινής, δεν ψευτοευσεβίζει και έχει το θάρρος να μιλήσει για όλα επώνυμα, δεν κρύβεται…
Οτι λέει το λέει με αγάπη. Τώρα αν ο λόγος του βγαίνει σαν ποτάμι λόγω περιορισμού του χρόνου, αυτό δεν αναιρεί την αγάπη του και την αγωνία του να συνέλθουμε επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και τί έγινε π.χ. αν κάτι που ο γέροντας Παισιος είπε δεν βγει στο τέλος; Αυτό τον κάνει αναξιόπιστο;
Για μένα μετράει η αγάπη με την οποία κάποιος λέει κάτι!
Ωστόσο, τα πιο πολλά που είπε ο πάτερ Ελπίδιος μέχρι στιγμής έγιναν……..
Η αλήθεια για το ποτε ξεκινάει κάτι, με βάση τις αιτίες του και όχι την κορύφωση των γεγονότων φανερώνεται πάντα αργότερα…. Γι’ αυτό μην φέρεστε εσεις σαν πλανημένοι αναλυτές και ιεροκατήγοροι, κρυμμένοι πίσω από την φράση “συζήτησα με Αγιορείτες”… Ποιοι Αγιορείτες είναι αυτοί που σας συμβούλεψαν εσάς; Εχετε το θάρρος να πείτε ονόματα; Και είναι πιο αξιόπιστοι αυτοί που ενώ δεν μιλάνε επώνυμα κρίνουν τους άλλους;
Εγώ δίνω συγχαρητήρια στον πάτερ, είναι χαρισματικός ιερέας και πάντα μιλάει από αγάπη!
Προσωπικά ακούω έναν σεβάσμιο ιερέα με ιεραποστολική δράση, να βαράει την καμπάνα όσο πιο δυνατά μπορεί, μήπως και ξυπνήσουμε από τον λήθαργο.
Αφού ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΜΕ, τι να κάνει, να μας χαιδεύει τα αυτιά με όμορφα λόγια?
Μας λέει, λόγω των αμαρτιών μας έρχεται ΠΕΙΝΑ – ΠΟΛΕΜΟΣ. Προετοιμάστε ΠΡΩΤΑ την ψυχή και μετά το κατά δύναμη από τροφή και φάρμακα.
Λέει ότι ο θησαυρός μας πρέπει να είναι ο Χριστός, και τίποτα δεν θα μας ακουμπήσει.
Λέει ότι δεν θα επιτρέψει ο Θεός περισσότερα από αυτά που μπορούμε να αντέξουμε.
Εξ’ όσων καταλαβαίνω, προσπαθεί να μας ταρακουνήσει, μήπως και κερδίσει κάποια ψυχή.
ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΨΥΧΕΣ προσπαθεί. Λόγια αγάπης μεταχειρίζεται. ΔΕΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΙ. ΜΕ ΠΟΝΟ ΤΑ ΛΕΕΙ.
Νομίζω ότι όλες οι απόψεις πρέπει να αναφέρονται και να δημοσιεύονται, ειδικά αν είναι από ανθρώπους που έχουν και έργο να δείξουν.
Νομίζω ο Θεός οδηγεί τον καθένα μας εκεί που θα πάρει ωφέλεια ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του. Και από εκεί και πέρα ο δυνάμενος χωρείν, χωρείτο.
Οπότε ας μην δαιμονοποιούμε αυτά από τα οποία ο διπλανός μας μπορεί να έχει ωφέλεια.
Αν μας φαίνονται υπερβολικά ή και άτοπα-άκαιρα, ας κάνουμε μία προσευχή να μην πληγωθεί κανείς από αυτά, αλλά να υπάρξει μόνο ωφέλεια.
Νομίζω ότι αυτό είναι το χρέος μας. Εκεί που πιστεύουμε ότι υπάρχει λάθος ή πλάνη, ΕΚΕΙ να προσευχόμαστε για διόρθωση.
Και όλα θα τα διορθώσει ο Θεός.
Δεν έρχεται απλα “ΠΕΙΝΑ – ΠΟΛΕΜΟΣ…
Αλλα ερχεται “ΠΕΙΝΑ – ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ – ΠΟΛΕΜΟΣ ” οπως εχει πει ο γεροντας Πορφυριος…
Είναι γεγονός πως κατά καιρούς χρησιμοποιούσε ο Θεός απλούς ανθρώπους για να μας αφυπνίσει από το λήθαργο της αμαρτωλής ζωής μας. Είτε με οράματα, είτε με αποκαλύψεις σε αυτούς τους ανθρώπους ήθελε να μας φέρει ξανά κοντά Του, και να μην έχουμε την ίδια τύχη με αυτή που επιδεικτικά τον αγνοούσαν σαν Θεό και σαν Πατέρα τους. Σαν Θεός δεν θέλει να χαθούν οι ψυχές μας μέσα στη αδυσώπητη φθονερή αγκαλιά του Εωσφόρου. Σαν Πατέρας δεν θέλει τα παιδιά Του να υποφέρουν, όταν αναγκάζεται από άκρα ευσπλαχνία να αφήσει τη δικαιοσύνη Του να εκδηλωθεί, επιτρέποντας δυσάρεστα γεγονότα στα παιδιά Του.
Αν ο π. Ελπίδιος με όλα αυτά που μας είπε, εκφράζει τη θλίψη του Θεού για τον αμαρτωλό κατήφορο που πήραμε, μάλλον πρέπει να μας προβληματίσει. Στην ομιλία του αυτή δίνει μεγάλη σημασία στην αγάπη του Θεού, και συγκεκριμένα στο θεικό έρωτα, σαν βάση σωτηρίας από όλα τα δεινά. Τα κακά που λέει πως έρχονται μου θυμίζουν τις προειδοποιήσεις του Θεού στον προφήτη Ιωνά αλλά και στον Ιερεμία. Μέσα από τους δυο προφήτες ο Θεός ζήτησε την μετάνοια των ανθρώπων για να μην επιτρέψει την καταστροφή τους. Αξίζει να προσέξουμε τις αντιδράσεις των τότε ανθρώπων για να αξιολογήσουμε τις σημερινές δικές μας.
Στην περίπτωση του προφήτη Ιωνά, οι άνθρωποι μετανόησαν και ο Θεός δεν επέτρεψε την καταστροφή τους. Ξέρετε τότε τι τον κατηγόρησαν κάποιοι; Ο Ιωνάς ήταν ψευδοπροφήτης. Αλήθεια ήταν; Ο Θεός για άλλη μια φορά έδειξε την ευσπλαχνία Του.
Στην περίπτωση του προφήτη Ιερεμία οι άνθρωποι έμειναν αμετανόητοι. Με χίλιους δυο τρόπους πολέμησαν τον προφήτη επειδή κατά το σκεπτικό τους δεν έγιναν αμέσως τα προφητευθέντα και του επέβαλαν πολλές τιμωρίες. Ομως τα λόγια του, έστω και με σχετική καθυστέρηση επαληθεύτηκαν και όλοι όσοι τον καταδίωξαν εξολοθρεύθηκαν.
Δεν ξέρω με ποιούς ανθρώπους θέλουμε να μοιάσουμε. Είναι πιστεύω καλύτερα να περιμένουμε το χρόνο να αναδεικνύει τους αληθινά απεσταλμένους του Θεού.
Στην ομιλία του ο π. Ελπίδιος έδωσε μεγάλη βαρύτητα στην αγάπη και στο έλεος του Θεού, λέγοντας μας πως όλα αλλάζουν όταν αλλάζουμε και εμείς. ´Οταν δηλ. Εμείς μετανοούμε, ο Θεός δεν επιτρέπει στο σατανά να υλοποιέι τα μοχθηρά σχέδια του εναντίον μας.
Εύχομαι όλους να μας σπλαχνιστεί ο Θεός, να μας κλέισει σαν μωρά στη μητρική Του αγκαλιά όσοι Τον αποδεχτούμε σαν δικό μας γλυκό Πατέρα, και αν το θέλημα Του είναι να επιτρέψει κάποια δυσάρεστα γεγονότα για να μας συνεφέρει από τον ολέθριο κατήφορο της αδιαφορίας μας απέναντι Του, να μας δώσει τη δύναμη και τη φώτηση να τα αντιμετωπίσουμε σωστά.
Ελπίζοντας ότι όλα αυτά μας βοηθούν να αφυπνιστούμε πνευματικά, εύχομαι ερήμην στον κόσμο και γαλήνη στις ψυχές μας.
ΣΤΟ 16:45 “..που τοτε θα ξεσηκωθη η ευγενικη σας καρδια θα ???? απο τον Θεο επιτηδες που θα φτανετε στο σημειο ακομα και γυναικες να σκοτωνουν λαθρομεταναστες….”
ΟΡΑΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ :
http://kotsarikos.com/2012/08/30/%CF%8C%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1/
Η ΓΙΑΓΙΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ :
”…εδώ αλλοδαποί και ντόπιοι θα σκοτώνονται στους δρόμους με όπλα, μαχαίρια, λοστούς, δεν θα μείνει αλλοδαπός ζωντανός, όπου βλέπουν αλλοδαπό θα τον σφάζουν ο στρατός, η αστυνομία, οι γείτονες τους, μέχρι και τα <<>>>>>, τι πράγματα είναι αυτά Θεέ μου;”
Χμμμμμμμ…….
γυναικόπαιδα *
Αραγε για το λογο αυτο ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος τονιζει κατηγορηματικα
“ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ” ?
Και γιατι στο μετωπο και οχι στο λαιμο, οπως τον φοραμε ολοι μας ?
Για να φαινεται απο αποσταση ?
Σε ποιους και γιατι να πρεπει να ειναι τοσο ορατος και να φαινεται ?
Χμμμμμμμ……. λεω και εγω…..
Ο πάτερ θα επιβεβαιωθεί, αφού πήραμε την δόση. Όταν θα χρειαστεί πάλι να δανειστούμε οι δανειστές θα απαιτήσουν κι άλλα μέτρα. Είναι τουλάχιστον αφελής όποιος πιστεύει ότι αυτά θα είναι τα τελευταία. Και πιστεύω ότι στα επόμενα μέτρα θα χυθεί αίμα στην βουλή. Θα επιβεβαιωθεί πλήρως.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ?? ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ,ΤΟ ΔΝΤ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΣΗ, ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΦΙΛΕ.
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΜΕΣ,ΟΥΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΕΠΑΝΑΓΟΡΑ ή ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ.ΚΑΙ Η ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΣ ΤΙΣ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ,ΑΛΛΙΩΣ ΕΓΩ λεει ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΝΤ.
ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ…!!!
Συμφωνώ μαζί σου.Παρόλα αυτά τα ΜΜΕ ή ορισμένοι δημοσιογράφοι τα παρουσιάζουν τα πράγματα σχεδόν παραδεισένια,ότι θα λάβουμε και έχει ο Θεός για την πληρωμή.Αν όχι πολλή σύντομα τουλάχιστον σε κανα 2-3 μήνες τα ίδια παντελάκι μου.Το κράτος είναι πλέον ο μέγας αρχιμπαταχτσής.Σε μεγάλη Πόλη της Ελλάδος οι αστικές συγκοινωνίες έχουν δυνατότητα να λειτουργήσουν μέχρι τον άλλο μήνα.Μου φαίνεται ότι ο π.Ελπίδιος είπε κάτι σχετικό με την αδυναμία η δυσκολία στις μετακινήσεις.Δε λέω ότι θα γίνει σύντομα αλλά το παράδειγμα των μαζικών συγκοινωνιών είναι κάτι.Κάποιος γνωστός μου σε μια περιόχή της Ελλάδος όπου διαμένει,το σπίτι του είναι κοντά σε κεντρικό δημόσιο δρόμο και παρατήρησε εδώ και πολλή καιρό ότι περνάει αυτοκίνητο σπάνια.Όταν δεν υπάρχουν χρήματα για καύσιμα και δουλειά που να πάει ο άλλος.Ο εν λόγω γνωστός μου κατα τα άλλα βρήκε την ησυχία του από τον θόρυβο της κίνησης.Βλέπω να ξανάρχεται ο συμπαθέστατος γαϊδαρος και το μουλάρι στη ζωή μας.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ. ΟΛΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΑΒΗΧΤΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ….ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΡΘΡΟ Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ, Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ. ΕΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ή ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ,ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΕΥΡΩΠΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΕΙ…..ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ…..ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΕΙΑ ΑΥΤΗ,ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΡΑΧ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ,ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ.ΘΑ’ΝΑΙ ΞΑΦΝΙΚΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ,ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝΕ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΛΕΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ Γ.ΠΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ, ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ,ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΟΖ,ΥΦΑΛΟΚΡΥΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 12 ΜΙΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΞΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΛΛΑ Η ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ,ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΝΑ,ΑΠ’ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΞΩ, ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ…”Τα χειρότερα ερχονται τωρα,κι όποιος πιστευει οτι το χειρότερο σενάριο είναι επιστημονικής φαντασίας ή οτι είμαστε καταστροφολόγοι,δεν ξέρει που βρίσκετε,ας κάνει ένα κρύο ντούς να συνέλθει!Ανα πάσα στιγμη “καταρρέει το συμπαν”. Αν δεν το εχετε καταλαβει αυτο το πραγμα καποιοι ,τι να κανω???Πως αλλιως να το πω???Και δεν ειναι οτι καταρρεει απο μονο του λογω της κρισης κι ολα αυτα τα πραγματα,που πλεον γενικευετε σε ολη την Ευρωζωνη με βαθμο καταιγιστικο παντου.Τα στοιχεια που βγαινουν για τις χωρες+για την Γερμανια την ιδια,ειναι εκκωφαντικα.Καταρρεει…Εχει αποσαθρωθει η Ευρωπαικη οικονομια,καταρρεει αυτη τη στιγμη και φυσικα πρωτοι θα’μαστε,γιατι ειμαστε ακριβως στον πατο της και οπως καταλαβαινετε οταν καταρρεει ολοκληρο το οικοδομημα,ο πατος πλεον ισοπεδωνετε,γινετε αλοιφη.Επιβιωνει καποιος που ειναι στο ρετιρε,αν μπορεσει να επιβιωσει.Οι υπολοιποι ισοπεδωνονται.Γι’αυτο και επιγει να φυγεις απ’το ευρω, τωρα. <<>>Το ταχυτερο δυνατο.”
Το τέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματικά το προείδε και ο γέροντας Παϊσιος.
Πραγματι !
Ειχε πει : “Θα βγει ενας νεος Χιτλερ και ενας νεος Μουσολινι και η ΕΟΚ θα διαλυθει”
Νεος “Χιτλερ” : Νομιζω του μοιαζει …. σκανδαλωδως ! η Μερκελ… δειτε και συγκρισεις στο ιντερνετ… Για να παρετε μια ιδεα “Χιτλερ με γυναικεια χαρακτηριστικα” …. δειτε τις φωτο της γραμματεως που ειχε, που πεθανε πριν λιγα χρονια…. και η οποια εγω παλι βρισκω οτι και αυτη θυμιζει τη Μερκελ…. και τον Χιτλερ….
Νεος “Μουσολινι” : Μπερλουσκονι ?
Εγω νομιζω οτι του φερνει στη φατσα, στυλακι, επαρση, …δειτε και συγκρισεις εικονων στο ιντερνετ…
Ανοιξη 2013 νομιζω Ιταλια εχει εκλογες, και εαν τον βγαλουνε, ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΣΤΗ ΛΙΡΕΤΤΑ….
Ειπε….
Λεει και κανα ψεμματακι..
Αλλα παλι ?
Τι Ευρωπαιοι, τι Aμερικανοι ….
Τι Μερκελ, τι Λαγκαρντ δυο κουκλες ειναι και αυτες,
και ο “puppet-master” ειναι πισω απο τον μπερντε και δεν τον βλεπουμε…
Ο καιρός πλέον πλησιάζει και αναβολή άλλη-κατά τον λογισμό μου-δεν έχει.Πίστη πραγματική και μπόλικη και μια σωστή και καλή εξομολόγηση και κανείς δεν θα μας βλάψει.Η αγκαλιά του Θεού είναι πάντα ανοικτή για όλους μας αρκεί να την ζητήσουμε.
τα συγχαρητηρια μου για τον καλο πνευματικο αγωνα που κανετε και για την σημαντικη βοηθεια και ενημερωση..συνεχιστε ετσι…μην ακουτε καποιους που δεν παραδεχονται την αληθεια..τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους..οποιος προετοιμαστει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και οσο το δυνατον υλικα θα εχει πιθανοτητες να επιβιωσει..και να το πω και διαφορετικα;τιποτα να μην γινει τωρα απο τα γεγονοτα παλι κερδος εχουμε…θα εχουμε γινει καλυτεροι χριστιανοι και σαν ανθρωποι πιστευω….ευχομαι καλη δυναμη σε ολους!!
<<>>
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012, ΗΤΑΝ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ EIXAN ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑΥΤΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ, ΤΟ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΜΟΝΟ ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΑΝΑΠΟΦΕΚΤΟ ΠΟΛΕΜΟ! ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΟΤΙ:
AΔΥΝΑΤΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΥΣΩΡΡΕΥΣΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΔΗΛ. ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΦΟΥΣΚΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΛΕΕΙ O ΚΑιΜΠάΣ,ΕΝΑΣ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΛΕΞ ΤΖΟΟΥΝΣ,Ο ΜΠΡΕΝΕΡ THS COLDMAN SACHS Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ, ΤΣΑΡΛΣ ΝΕΝΝΕΡ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΟΠΟΥ ΡΙΧΝΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΓΚΩΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΤΟΤΕ πραγματικα ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΩΝ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΩΝ, ΔΗΛ. Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ,ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ,ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ ΑΞΙΑΣ 13 ΤΡΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ, ΔΗΛ. ΟΣΟ ΤΟ 25% ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΕΠ. ΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ ΥΠΟΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΑ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ.ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ 25% ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 3% ΤΟ 2002. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 136 ΔΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ.ΔΗΛ. ΟΣΟ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΑΕΠ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΜΟΝΗ ΤΗΣ! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΥΣΚΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΥΠΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ shadow banking.ΔΗΛ. ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΙΕΠΙΣΗΜΟ ή ΤΟ ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ, ΤΗΝ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ. ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ,ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΣΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ.ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η “ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ” ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 67 ΤΡΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ (το παγκοσμιο ΑΕΠ ειναι λιγοτερο απο 65τρις!!!), 6 ΤΡΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠ’ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΠΕΡΥΣΙ.ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 2002 ΚΑΙ ΣΤΟ 2011,Η ΑΥΞΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 41 ΤΡΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΦΟΥΣΚΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ <<>> ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.
ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ. ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 67ΤΡΙΣ, ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΑΕΠ..!!!
ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ Σ’ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΗΤΑΝ 44% ΤΟ 2005 ΚΑΙ ΤΟ 2011 ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ 35%.ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ. ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο “ΠΟΛΕΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ (τραπεζιτες)ΤΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ,ΤΟΝ “ΠΟΛΕΜΟ” ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ –ΚΑΙ– ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ.
Σ’ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ,ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ “ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ”, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ “ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ” ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΛΑΟΙ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ <<<>>>.
Όταν κάποιοι πιστοί ζήτησαν από τον γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό ένα σημείο πριν από τα γεγονότα τους λέει:
” Θα γίνει μια πολιτειακή ανωμαλία. Μόλις γίνει η πολιτειακή ανωμαλία θα τραβήξει πίσω το κεφάλαιο. Το κεφάλαιο είναι διεθνές, εβραϊκό. Μόλις τραβήξει πίσω το κεφάλαιο, θα απολυθούν όλοι οι υπάλληλοι. Η ελλάδα τότε θα φτωχύνει και ο κόσμος θα πεινάσει. Τότε θα γίνει η πρόκληση, πάνω σε αυτή την αναμπουμπούλα.
Επίσης μετά τον πόλεμο η γη θα δώσει τον πλούτο που έχει κρυμμένο και τότε οι φτωχοί θα γίνουν πλούσιοι. Αλλά αυτό όπως λέει και ο γέροντας δεν είναι το ζητούμενο.”
Το ενδιαφέρον στα λεγόμενα του γέροντα Ιωσήφ είναι ότι πρώτα λέει θα γίνει πολιτειακή ανωμαλία και μετά θα τραβήξει το κεφάλαιο.Αυτή την στιγμή(μάλλον θέατρο θα είναι το ΔΝΤ δεν έρχεται σε συμφωνία με την ΕΕ και δείχνει ότι το ένα από τα δύο κεφάλαια θέλει να βγεί έξω).Πιθανολογώ ότι αν ισχύουν με την σειρά που τα είπε πρέπει να περιμένουμε την πολιτειακή ανωμαλία η οποία ίσως να προέλθει από την μαζική έξοδο του λαού στους δρόμους από την εξαθλίωση και την αναρχία που θα επικρατήσει.Θα κάνουν πίσω Γερμανία και ΔΝΤ και εδώ ίσως απολύσουν όλους τους δημοσίους υπαλλήλους γιατί δεν θα έχουν να τους πληρώσουν.Μόνο από αυτό να καταλάβει κανείς τι χάος θα επικρατήσει.Ουσιαστικά δεν θα έχει κανείς πλέον δουλειά.Το ενδιαφέρον είναι επίσης τι είδους πολιτειακή ανωμαλία θα είναι.Ίσως πέσει η κυβέρνηση και θα πάμε σε εκλογές.Στο ενδιάμεσο των εκλογών είναι η καλύτερη ευκαιρία για τους απέναντι να μας επιτεθούν.
Να προσθεσω και του Γεροντα Πορφυριου που ειχε πει
“ΠΕΙΝΑ – ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ – ΠΟΛΕΜΟΣ” !!!
Αρα, – πριν απο την Τουρκικη προκληση θα εχουμε θεμα -
το “ΠΕΙΝΑ / ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ” μαλλον “δενει”
με την “πολιτειακη ανωμαλια”,
και πιθανως και με τα λεχθεντα απο τον Γεροντα Νεκταριο…..
Απ’οτι διαβάζω & ακούω πιστεύω οι περισσότεροι απο εσάς διαβάζετε τις ιστοσελίδες που έχουν σχέση μόνο με την εκκλησία & την θρησκεία μας, δεν ξέρω αν έχετε τη θέληση να παρακολουθήσετε άλλες ιστοσελίδες. Οπως ( κατοχικά νέα, Light of Andromeda, ΚΟΕΜΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΙD1, με τελείως διαφορετική οπτική γωνία ) αξίζει να δοκιμάσετε αν δεν είστε πορομένοι & επειδή ο χρόνος είναι πολύ κοντά, θα δούμε στο τέλος ποιά πλευρά είχε δίκιο.
Οχι απαραιτητα !
Εγω διαβαζω και ΕΑΜ β Παναγιωτη Τραιανου,
και το ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
και το ΦΤΙΑΧΝΩ …..
και αλλα διαφορα
Αυτο να λεγετε ! Παντα ο ο χρόνος θα δειξει στο τέλος ποιά πλευρά είχε δίκιο.
Δηλαδή με ποιά οπτική γωνία αντιμετωπίζουν τα πράγματα τα blog που αναφέρεις.Αν εσύ δέχεσαι αυτά που λένε αυτοί δικαίωμά σου.Αλλά αυτό το περί πόρωσης δεν το καταλαβαίνω.Έίναι σαν να εννοείς ότι η οπτική γωνία των συγκεκριμένων είναι η σωστή και της θρησκείας μας όχι.Το θέμα δεν είναι νομίζω τι ιστοσελίδες παρακολουθεί κανείς αλλά το τι αυτός θεωρεί αξιόπιστο.Αν βγούν όλοι οι επιστήμονες της υφηλίου και πουν ότι αύριο το πρωϊ σύμφωνα με την επιστήμη και με μαθηματικούς υπολογιστούς θα κάνει μπαμ ο ήλιος και θα καούμε όλοι και εσύ ξέρεις από την Αγία Γραφή ότι ακόμα δεν ήλθε το βδέλυγμα της ερημώσεως και υπάρχει ακόμη χρόνος ποιόν θα δεχτείς τους επιστήμονες ή την Αγία Γραφή.Θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να μας πείς δυο πράγματα για την άποψή τους.
Εγώ είμαι αυτό που λες και δεν διαβάζω τίποτε άλλο. Να με συμπαθάς.
Κατα το σκεπτικό σου δείχνεις πορωμένος με τις ιστοσελίδες ανδρομέδα κοεμτζής κτλ.Αν δεν είσαι πορωμένος μήπως να δοκιμάσεις να παρακολουθείς και μπλόγκ της θρησκείας μας με διαφορετική οπτική γωνία;
Σωστοςςςςςςςς !!!!!
και μεχρι “ο χρόνος να δειξει …. κρατα και μια πισινη … Δηλαδη
Μπουκαλια για νερο ποσιμο ,
παξιμαδια,
σπορους για φαγωσιμα φυτρα,
καμμια κονσερβα,
γαλα σκονη απο σουπερ μαρκετ,
ραδιοφωνακι ηλιακο η μανιβελα
κλπ απο τισ λιστες προετοιμασιας
Χαμενα δεν θα πανε !
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ..
ΚΥΡΙΕ ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ…
ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΣΟΥ…
ΜΕΤΑΝΟΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΜΕ
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ…
ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΧΑΡΑ
ΠΡΟΣΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ..
ΕΙΘΕ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΔΕΔΟΞΑΣΜΕΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ…
ΕΙΘΕ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ
ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ αΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ..
ΕΛΛΑΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!!!
Oφείλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί. Ας κρατήσουμε στην καρδιά μας τα από καρδιάς λόγια του πάτερ (που έχουν και την πρωτεύουσα αξία) και όσο αφορά τα γεγονότα ας τα αφήσουμε σε μια γωνίτσα στο μυαλό μας. Το πόσο δραματικά θα είναι τα γεγονότα και η εξέλιξη τους θα εξαρτηθεί και από την μετάνοια μας όταν θα βρισκόμαστε μέσα στην δίνη των γεγονότων. Και εγώ πιάνω τον εαυτό μου καθημερινά να αγχώνεται με πράγματα της καθημερινότητας ή και τα μελλούμενα, όμως αυτή είναι η Αλήθεια: Όλα θα γίνουν για το καλό μας, εμπιστοσύνη Στον Κύριο μας.
΄΄Μετά την μπόρα την δαιμονική θα έρθει η λιακάδα η Θεϊκή!΄΄.(γέροντος Παϊσίου)
Παιδιά εγώ πάντως τον πιστεύω. Ακούγεται αρκετά σίγουρος
επιτρεψτε μου να εχω καποιες αμφιβολιες, υπαρχει και ο κινδυνος της πλανης ακομα και στους εκλεκτους
Θεωρώ ότι από την στιγμή που βγαίνει επώνυμα και όχι ως κάποιος ανώνυμος γέροντας φέρει και την ευθύνη των λεγομένων του.Αν δεν ήταν σίγουρος γι αυτά που λέει δεν πιστεύω να μιλούσε τόσο ανοιχτά για το θέμα.
οι πληροφοριες ειναι λιγο συγκεχυμενες και ηδη γνωστες, δεν νομιζω οτι μας ειπε κατι καινουριο . Φανερωνει κατα καιρους ο Θεος να προμελλουμενα αλλα ο χρονος δεν ειναι ποτε σαφης , και ολα μπορει να αλλαξουν αναλογα με τις προσευχες και τη μετανοια μας. Θα ηταν πιο ασφαλες να μην λεγοταν τιποτα γυρω απο αυτα τα θεματα. Το μονο που επιτυγχανεται ειναι λαθος εντυπωσεις.
Οι πληροφορίες για μένα είναι πολύ ξεκάθαρες.Το 2013 που ανέφερε πλέον θα δικαιωθεί και θα είναι αξιόπιστος και με την βούλα ή όχι πολύ σύντομα.Η προσευχή των μετανοούντων μπορεί να τα αλλάξει όλα,αλλά όπως φαίνεται ούτε μετάνοια ούτε προσευχή υπάρχει οπότε προχωρούν τα γεγονότα με παρατάσεις αλλά κανονικά.Νομίζω ο γέροντας Παϊσιος είχε πει ότι μέχρι να πάρει την απόφαση ο Θεός μακροθυμεί και περιμένει την μετάνοια,αλλά όταν πάρει την απόφαση η προσευχή πρέπει να υπάρχει για να είναι το σκαμπίλι όσο γίνεται πιο μαλακό.
Συμφωνω αγαπητε ανωνυμε,αλλα μιας και εχουμε παρει ηδη παραταση, πως ειμαστε τοσο σιγουροι για το τι θα κανει ο Θεος? Οταν λεμε με τοση σιγουρια ποτε και τι θα κανει ο Θεος ειναι και επαρση , δε νομιζεις? Απο ποτε Τον φτασαμε και γνωριζουμε με τοση σιγουρια? .
Το πόσο σίγουροι είμαστε για το τι θα κάνει ο Θεός εξαρτάται από το κατα πόσο πιστεύουμε τα προφητευόμενα γεγονότα.Αν τα πιστεύουμε θα γίνουν όχι ώς προκαθορισμένο να γίνουν σώνει και καλά αλλά εξαιτίας της αμετανοησίας μας και όσο υπάρχει και ανάλογα με τον βαθμό της.Ο Θεός ως γνωστόν προγνωρίζει και δεν προορίζει τα μέλλοντα.Έτσι το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.
Το να έχεις αντίρρηση σχετικά με την χρονολογία αυτό είναι ένας σοβαρός αντίλογος στον οποίο μπορεί να απαντήσει ή ο χρόνος ο ίδιος ή ο γέροντας Ελπίδιος από που αντλεί την βεβαιότητά του.
Αν ας πούμε την εποχή που ζούσε ο γέροντας Παϊσιος και έλεγε αυτά που έλεγε τα άκουγαν κάποιοι που δεν τον γνώριζαν θα έλεγαν πάει αυτός πλανεμένος είναι.Άλλοι που τον γνώριζαν καλύτερα και μάλιστα είχαν αντιληφθεί την αγιότητά του τον πίστευαν.
Ο γέροντας Ελπίδιος από αυτά που έχει πεί δεν έχω καταλάβει να έχει ο ίδιος αποκαλύψεις αλλά και να είχε θα μας το έλεγε;Αναφέρετε σε οράματα και εμφανίσεις Αγίων που αποκαλύπτουν για τα επερχόμενα.
Τώρα πως αυτός αξιολογεί την εγκυρότητα τους το γνωρίζει ο ίδιος.Εμένα αυτό που με κάνει να τον πιστέψω είναι ο συνδιασμός αυτών που γνωρίζουμε από προφητείες από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και αυτό που μου εκπέμπει ως προσωπικότητα.
αλλοι πατερες , πλεον πεφωτισμενοι αποφευγουν συστηματικα τις ημερομηνιες. Αυτο ειναι το βασικο, μπορει να γνωριζουν αλλα δε λενε γιατι ο Θεος τα αλλαζει ολα αν θελει οποτε θελει. Η ζωη μου και η μετανοια μου ΔΕΝ εξαρταται απο τα προφητευμενα γεγονοτα . Αυτο ειναι η πλανη , αγαπητε. Ο γεροντας και ο καθε γεροντας ειναι σεβαστοτατες προσωπικοτητες αλλα δεν ειναι ισοθεοι . Κυνηγαμε τους προορατικους γεροντες και χασαμε την ουσια. Το ζητημα δεν ειναι αν θα γινει αυτο που λεει ο πατερας Ελπιδιος η οχι . Η προβολη αυτων των θεματων αποπροσανατολιζει παρα καλο κανει.
Καλημέρα.
Ο π.Ελπίδιος έχει μιλήσει για επιτάφιο του Εθνους πέρυσι το Πάσχα. Διαψεύσθηκε.
Το καλοκαίρι είπε ότι τον Αύγουστο που μας πέρασε θα γινόταν σεισμός με χιλιάδες θύματα. Διαψεύσθηκε. Αλλά πρέπει κάθε χρόνο να λέει και από κάτι μήπως και πέσει μέσα κάποια στιγμή.
Δεν θα γράψω τίποτα άλλο. Για να δείτε πόσο πλανεμένοι είστε, δείτε αυτή τη συνέντευξη του γ. Νίκων. Μετά τη 1 ώρα αναφέρεται σε αυτούς τους χριστιανούς που αναφέρονται και ζούνε συνέχεια με προφητείες καταστροφής. Ακούστε καλά ποια λέξη χρησιμοποιεί εκτός του ότι λέει ότι αυτοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
http://anti-ntp.net/2012/11/o-gerontas-nikwn-sto-anti-nea-taksi-pragmatwn/
Τα συμπεράσματα δικά σας μήπως και αλλάξετε μυαλά με τους ψευδοπροφήτες.
Για τον πατέρα Ελπίδιο, τα πράγματα είναι περίπου όπως τα λέτε. Περίπου όμως. Όχι ακριβώς.
Στην συνέχεια όμως μας κατηγορείτε ‘ακριβώς’. Δεν είναι σωστό αυτό, νομίζουμε.
Να σου πω κάτι αδερφέ; Δεν παίζει ρόλο τι νομίζεις ότι είναι σωστό γιατί έχεις κάνει πολλά λάθη στο θέμα των προφητειών μέχρι τώρα με τους πλάνους που έχεις αναρτήσει κατά καιρούς όπως ο π.Ελπίδιος η γερόντισσα κλπ . Να σε νοιάζει τι λέει ο γέροντας Νίκων από το Άγιο Όρος. Άσε με εμένα γιατί εγώ μπορεί να κάνω και λάθος.
Ανέβασε την συνέντευξη του γ. Νίκων να δει ο κόσμος τι λέει για τους δήθεν χριστιανούς που ζούνε με τις προφητείες. Και άσε τον κόσμο να κρίνει ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος. Και σίγουρα φρόντισε να την δεις εσύ πρώτος γιατί καλό θα σου κάνει.
Έτσι γεννήθηκε το kotsarikos.com
Το όνομα είναι τυχαίο. Όχι όμως ο σκοπός μας. Κατά τα τελευταία χρόνια που ερευνούμε τις προφητείες και τις τρέχουσες εξελίξεις έχουμε παρατηρήσει ότι υπάρχουν δύο κατευθύνσεις. Η μία προέρχεται από ανθρώπους, που ακούγοντας πανικόβλητους συμβουλάτορες έχουν πανικοβληθεί και οι ίδιοι από τις επαληθεύσεις των προφητειών και οχυρώνονται σαν αστακοί. Η άλλη προέρχεται, κυρίως, από τον εκκλησιαστικό χώρο και συνοψίζεται στο ότι δεν πρέπει να ανησυχούμε για τίποτα, αφού δεν ξέρουμε ούτε τι θα γίνει ούτε και πότε.
Αυτό που επιθυμούμε να πετύχουμε με το kotsarikos.com δεν είναι σε καμία περίπτωση, να «κυνηγήσουμε» ή να ερμηνεύσουμε τις προφητείες. Το μόνο που επιθυμούμε είναι να προσφέρουμε μια μέση οδό προβληματισμού και γόνιμης ανησυχίας, ενώ παράλληλα θα καταθέτουμε προτάσεις και απόψεις επιχειρώντας να απαντήσουμε, όπου μπορούμε, σε ερωτήματα που φαντάζουν πολύ «ανθρώπινα» για κάποιους.
Αυτοί που οχυρώνονται σαν αστακοί – ενώ οι Άγιοι της Εκκλησίας μας έχουν πει ότι ο Θεός δεν δίνει ημερομηνίες – είναι αυτοί που δίνουν αξία περισσότερο στα υλικά αγαθά παρά στη μετάνοια που αλλάζει ακόμα και γεγονότα ( κατά τους Αγίους μας).
Επειδή κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει οτιδήποτε, καλό είναι να ασχολείται με την ψυχή του και όχι με τις προφητείες. Και ο π.Παίσιος είχε πει ” να περιμένετε πρώτα την αντίδραση της επίσημης Εκκλησίας”. Η Εκκλησία δεν μπορεί να συγκρίνεται με πλάνους και κυρίως με μπουρδολόγους που ενώ διαψεύδονται συνεχώς τολμούν να μιλανε για παράταση των γεγονότων πέφτοντας στην μεγαλύτερη ΥΒΡΙ επειδή συμπεριφέρονται σαν να γνωρίζουν το σχέδιο του θεού ώστε να ξέρουν και πότε το αλλάζει όταν οι ίδιοι διαψεύδονται συνεχώς.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Και με το να βγάζετε πλάνους τόσο καιρό που δεν έχουν την παραμικρή τσίπα ώστε να μην σταματούν την ασύστολη κινδυνολογία συνεχίζουν να διαψεύδονται συνεχώς προφανώς δεν έχετε καταλάβει ότι έχετε διαλέξει την λάθος πλευρά. Δεν ξέρω μετά από πόσες διαψεύσεις θα το καταλάβετε. Οι σοφοί πάντως το καταλαβαίνουν με την πρώτη. Το ζήτημα είναι να μη χάσετε και τη ζωή σας ασχολούμενοι με προφητολογία αλλά και τις ψυχές σας. Και το κυριότερο να μην πάρετε και άλλους μαζί σας ώστε στην άλλη ζωή να δώσετε λόγο και για αυτό.
Τα γεγονότα κάποια στιγμή αργά η γρήγορα θα γίνουν. Και θα γίνουν όπως ο Θεός θέλει. Και φυσικά οι πλάνοι ζωών και ψυχών θα έχουν και τον μισθό που τους αξίζει άσχετα από τι νομίζουν ότι τους αξίζει.
Καλό βράδυ.
Δεν εχετε καταλαβει κατι.
Είμαστε ένα blog. Αν διαβάσετε το blog μας παραπάνω απο μια ανάρτηση θα δειτε και αλλα πράματα. Όπως μας αναφέρατε και ποιο πανω απ’οτι κατάλαβα ψάχνετε που υπάρχει αναφορά σε προφητείες για να μας “την πείτε”. Θα δείτε πολλά περισσότερα από αυτά εδώ μέσα.
Οσα λετε τα γνωρίζουμε.
Αλλα το οτι βγαίνει ενας Ιερέας ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και λέει κατι ανοιχτά στο κόσμο, δεν είμαστε εμείς εδώ οι κριτές να τον κατηγορήσουμε για πλάνη ή αποπροσανατολισμό ή για τσαρλατανισμο κτλ… αλλά ούτε και να τον ανακηρύξουμε “προφήτη”.
Ακούσαμε την ομιλία του Πατρος Νικων και θα ανεβεί και εδώ στο blog. Όπως ανεβαίνουν πάντα όλες οι απόψεις όλων των ιερέων της Ορθόδοξης εκκλησίας μας. Απ’ ότι λέτε και τα επιχειρήματα σας βασίζονται μόνο σε αυτή την ομιλία. Εύχομαι να καταλάβεις κάποια στιγμή σε ποιους ανθρώπους αναφέρεται ο π. Νίκων.
Ο πνευματικός σας τι λέει για αυτά; Συμφωνεί με την άποψη της γνώσης της έρευνας αλλά όχι του φόβου; Άποψη που ενστερνιζόμαστε σε αυτό το blog και με τις ευλογίες των πνευματικών μας πατέρων.
Συμφωνεί ο πνευματικός σας στο οτι καλό είναι να ψάχνεις να μελετάς και να ακούς όλους τους Ορθοδόξους ιερείς της Επίσημης εκκλησίας της Ελλάδος ΑΛΛΑ απο εκεί και πέρα να κάνεις υπακοή σε αυτόν;
Συμφωνεί ο πνευματικός σας να μη κρίνουμε ως πλανεμένο έναν ιερέα από μια ομιλία που ακούσαμε από αυτόν;
Έχετε πολύ ωραία άρθρα στο blog σας. Σε αυτό συμφωνώ. Και για αυτο διαμαρτύρομαι όταν ανεβάζετε πλάνους. Όσον αφορά τον γέροντα Νίκων μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις ότι αναφέρεται σε ανθρώπους όπως κι εσύ. Δικαίωμα σου.
Ο πνευματικός μου είναι ξεκάθαρος. Είναι Αγιορείτης και έχει ξεκάθαρη άποψη ότι κανείς δεν ξέρει πότε ακριβώς θα πραγματοποιηθούν αυτά και καλό είναι να ασχολούμαστε με τις ψυχές μας και όχι με τον καθένα που λέει ότι του κατέβει.
Και η γερόντισσα φίλε έλεγε ότι της κατέβει και κάποιοι άλλοι που έχετε αναρτήσει εδώ. Συν ένα άρθρο που έχετε γράψει το 2011 “προφητικό” για το 2012 που δείχνει ότι είστε σε λάθος μονοπάτι.
Ότι αφορά την πίστη μου, την Ορθοδοξία και όσο βλέπω άρθρα σε χριστιανικά blog που πλανεύουν τον κόσμο θα αντιδρώ. Είναι υποχρέωση μου με την αντίδραση μου να διαμαρτύρομαι ενάντια στους πλάνους. Εκτός και αν θες να συμφωνώ με το ζόρι μαζί σου αλλά και με τον κάθε δήθεν “προορατικό” που έχει κάνει τις γραφές “λαστιχο”.
Ο πνευματικός μου καλό είναι να μην σου πω τι λέει για σας γιατί δεν είναι τιμητικό.
Όσον αφορά την ερώτηση σου θα σου πω το εξής. “Ερεύνα τα Γραφάς”. Αυτό λέει η Ορθοδοξία. Όχι τρόμαζε τον κόσμο και κάνε διάσημους τους πλάνους. Γιατί ξέρεις ότι όταν ένα ιερέας διαφωνεί με τα λεγόμενα του με τα λεγόμενα των Αγίων δεν σημαίνει ότι επειδή είναι ιερέας έχει και δίκιο. Ιερείς ανώμαλους πλάνους απατεώνες κλπ έχει και είχε πολλούς. Αγίους όμως κανέναν.
Η θα είσαι με τους Αγίους ή με τους αντίθετους. Μέση οδό δεν έχει. Αν νομίζεις ότι έχει τότε πάλι σε πλάνη είσαι.
Δεν μπορώ πάντως να σας καταλάβω. Την μια μέρα μπαίνω στο blog και βλέπω άρθρα που κάνουν την ψυχή να φτερουγίζει. Και στα καλά καθούμενα αρχίζετε και βάζετε ότι μπούρδα πει κάποιος με τρομακτικές “προφητείες” που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όσα έχουν πει οι Αγιοι μας. Και ενώ τους βλέπετε με τα ίδια σας τα μάτια ότι διαψεύδονται τους ξαναδίνετε βήμα!!!!!! Ε αυτό αδερφέ μου δεν μπορώ να το καταλάβω. Ειλικρινά δηλαδή έχει καταντήσει τραγικό και όλως φαίνεται είναι κοντά να γίνει και κωμικό. Γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται κάποιος και λέει προρρήσεις. Έχει βγει και έχει μιλήσει….έχει ΔΙΑΨΕΥΣΘΕΙ 2 φορές και μετά τον ξαναβγάζετε και λέει ότι τα γεγονότα πήραν παράταση και υπάρχουν άνθρωποι το πιστεύουν!!!!! Ε ήμαρτον φίλε!!!!! Δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν και εισέρχονται σε καθεστώς φόβου;;;;; Είναι η Ορθοδοξία φόβος;;;;; Δηλαδή αν η γερόντισσα βγει αύριο και μιλήσει πάλι για άλλα γεγονότα θα την ξαναβάλετε και θα την δικαιολογείται κιόλας;;;; Ε τότε ποια είναι η διαφορά σας από τους συνένοχους της πλάνης;;;;; Δεν έχετε καταλάβει τι είναι Ορθοδοξία;;;;
Ελπίζουμε ο Κύριος να μας κρίνει με μεγαλύτερη επιείκεια.
Και κάτι τελευταίο που με βασανίζει όσο καιρό ασχολούμαι με το blog: ”Ο φόβος είναι για τους αρχάριους” πατέρας Πορφύριος.
Τρία σχεδόν χρόνια πέρασαν και ακόμα δεν έχω καταλάβει τι εννοούσε ο Γέροντας. Προφανώς είμαι υπό του μηδενός στα πνευματικά και πέφτω συνεχώς σε λάθη. Να εύχεστε εσείς οι δυνατοί για εμάς τους αρχάριους.
Αυτό δεν είναι απάντηση. Είναι αποδοχή του λάθους σου χωρίς την παραμικρή κίνηση προς βελτίωση.
Κοτσαρίκο μπορεί να είσαι λάθος εσύ ή να είμαι λάθος εγώ. Αλλά όταν βλέπω ότι διαψεύδονται αυτοί με τις δήθεν προρρήσεις τους τι περιμένεις να σου πω; Ότι κάνεις το σωστό; Αυτό θες;
Γιατί δεν αναρτείς τις προφητείες των Αγίων και των Γερόντων της Ορθοδοξίας και να το αφήσεις εκεί;
Αλλά είναι και το άλλο. Έχεις γραψει άρθρο το 2011 ότι το 2012 θα χαθούν πολλές ψυχές κλπ προφανώς λόγω του πολέμου που περιμένεις από το 2011 τουλάχιστον. Και είναι ένα άρθρο εκτός πραγματικότητας. Το ξέρεις….και το ξέρεις πολύ καλά όταν αναρτείς προφητειες του π.Ελπίδιου οτι τελικά το 2013 θα είναι το έτος του πολέμου. Και μετά κάθε μήνα …να τον Μάιο να τον Ιούνιο να τον Σεπτέμβριο να το Πάσχα να χιλιάδες νεκροί να λιμοί, σεισμοί. Αυτός είναι ο Θεός μας; Αυτός είναι ο Χριστός των Ευαγγελίων; Δεν είναι η Αγάπη η Συγχώρεση η Ειρήνη;;; Τέτοια ανακατωσούρα πιθανών προβλέψεων δεν κάνανε ούτε οι Ιεχωβάδες.
Θες να συνεχίσεις να βάζεις προρρήσεις καθενός όταν οι Αγιοι μας λένε ότι ο Θεός δεν δίνει ημερομηνίες; Οκ. Ίσως να χρειάζεται να το κάνεις αυτό για να καταλαβαίνουν όλοι ποιοι είναι οι πλάνοι.
Όσο για το “ο φόβος είναι για τους αρχάριους” δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Ο φόβος η σύγχιση και το ψέμα όμως είναι του Διαβόλου. Και δεν τα δίνουν οι Άγιοι αλλά άλλοι….
Οι προφητείες δεν θα βγουν ΠΟΤΕ αληθινές αν μετανοήσουμε. Για αυτό και δεν δίνονται ημερομηνίες. Οι προφητείες είναι πρόρρηση και όχι προαπόφαση. Ο Θεός προγνωρίζει και δεν προκαταβάλλει. Δείξτε τον δρόμο της μετάνοιας και κανένα κακό δεν θα έρθει.
Εκτός και αν θέλετε το αντίθετο.
Ξέρεις πόσο με στεναχωρεί να βλέπω γνωστούς μου με τόσα προβλήματα. Οικονομικά , οικογενειακά, ιατρικά. Και να έρχονται κάποιοι από αυτούς και να μου λένε “ακούσαμε ότι θα γίνει πόλεμος. Ακούσαμε ότι θα πέσει πείνα. Ακούσαμε ότι θα γίνει σεισμός. Τον Οκτωβριο λένε ότι θα επιτεθούν οι Τούρκοι. Τον Νοέμβριο λένε οτι θα χρεοκοπήσουμε.Τον Δεκέμβριο λένε ότι θα γίνει παγκόσμιος πόλεμος. Τι θα κάνουμε;;; Να πάρουμε τρόφιμα;; Τι θα γίνουν τα παιδιά μας;;;;”
Και αντί να βρίσκονται άνθρωποι που να δίνουν ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ σε αυτόν τον λαό που τραβάει τα χίλια μύρια να βρίσκονται κάποιοι και να τους πανικοβάλλουν;;;;Για όνομα του Θεού δηλαδή με την τρομολαγνεία!!!
Η Ελλάδα αυτό που χρειάζεται είναι. ΜΕΤΑΝΟΙΑ. ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ. ΘΑΡΡΟΣ. Τίποτα άλλο. Αυτό που έλεγε δηλαδή και ο πάτερ Παίσιος ” ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ.”!
ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ!!!!
Καλά το λές φίλε.Δεν θα βγούν οι προφητείες ΑΝ μετανοήσουμε.Αλλά όπως βγήκαν οι προηγούμενες θα βγούν και οι υπόλοιπες γιατί ΔΕΝ μετανοούμε!
Πραγματι ”Ο φόβος είναι για τους αρχάριους” πατέρας Πορφύριος.
Για να μην παμε και στα πιο προχωρημενα οπως :
“Η ΑΓΑΠΗ ΕΞΩ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΝ”
Τι να κανουμε, υπαρχουνε και ΔΟΥΛΟΙ του Κυρίου
- που ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να τον δυσαρεστησουνε με τη συμπεριφορα τους, ……. για να μην τις “αρπαξουνε” -
αλλα και ΦΙΛΟΙ του Κυρίου
- που ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ να τον δυσαρεστησουνε με τη συμπεριφορα τους -
κατα πως διαλεγει κανεις….
Αγαπητέ Παύλο αναρτώ εδώ κείμενο από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004) για να δεις τι λέει ο ίδιος ο π. Παίσιος για όσους τρομοκρατούν τον κόσμο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και πολύ χειρότερα φυσικά όταν δεν την λένε…
“Ήρθαν εδώ κάποιοι και άρχισαν να μου λένε ότι θα γίνει πόλεμος και ότι οι Τούρκοι θα μπούνε στην Ελλάδα και πως θα μας πάνε μέχρι τα εξαμίλια της Κορίνθου (εξηγώντας έτσι, στραβά, με το χαλασμένο τους λογισμό, την προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού).
Τότε τους περιέλαβα και τους είπα ότι ο χειρότερος εχθρός των Ελλήνων είναι κάτι Έλληνες σαν και σας, που εν καιρώ ειρήνης διαδίδουν πως, αν τυχόν γίνει πόλεμος, οι Τούρκοι θα μας πάνε μέχρι την Κόρινθο, γιατί, όταν αρχίσει ο πόλεμος, όλοι θα έχουν πεσμένο ηθικό και μόνοι τους θα οπισθοχωρήσουν μέχρι την Κόρινθο. Ακόμη και αν ήταν αλήθεια δεν θα έπρεπε να το λέτε. Πολύ περισσότερο που δεν είναι αλήθεια.
Και σας το ξαναλέω : αυτό να μην το ξαναπείτε πουθενά, γιατί κάνετε μεγαλύτερο κακό απ ό,τι θα έκαναν πολλές τουρκικές μεραρχίες.Αυτά τους είπα παπά μου, κι ενώ εγώ ποτέ δεν θέλω να μιλάω για προφητείες, με ανάγκασαν να τους εξηγήσω ότι τα εξαμίλια που λέει ο Άγιο Κοσμάς είναι τα έξι μίλια της υφαλοκρηπίδας.
Αυτό είναι το θέμα για το οποίο τα τελευταία χρόνια «τρωγόμαστε» με την Τουρκία κι αυτό θα είναι το θέμα για το οποίο θα «πιαστούμε». Όμως δεν θα μπουν στην Ελλάδα, μέχρι εκεί θα προχωρήσουν, στα έξι αυτά μίλια και τότε θα τους βρει η μεγάλη συμφορά από τον βορρά, που λένε τα γραφόμενα και δεν θα μείνει τίποτε όρθιο.
Το ένα τρίτο το Τούρκων θα σκοτωθεί, το ένα τρίτο θα εκχριστιανιστεί και το υπόλοιπο θα φύγει βαθιά μέσα στην Ασία. Εμείς από τους Τούρκους δεν πρόκειται να πάθουμε τίποτα. Μερικά ψιλοπράγματα θα καταφέρουν και θα τους βρει η οργή του Θεού.”
Είδες τι λέει ο π.Παίσιος;;; ” Ακόμη και αν ήταν αλήθεια δεν θα έπρεπε να το λέτε. Πολύ περισσότερο που δεν είναι αλήθεια.”!!!! Και τους αποκαλεί ” ο χειρότερος εχθρός των Ελλήνων είναι κάτι Έλληνες σαν και σας”!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και επειδή υπάρχουν πολλοί γέροντες εκτός του π.Παίσιου που έχουν πει ότι η Ελλάδα δεν θα πάθει τίποτα ή ψιλοπράγματα πιστεύω ότι αυτοί θα δικαιωθούν στις προρήσεις τους. Ούτε ημερομηνίες έχουν δώσει ούτε τρομοκρατούσαν τον κόσμο. Ο π.Ελπίδιος τα μισά που λέει είναι αυτά που έλεγε η θεία στο όνειρό της. Και έχει το θράσος να λέει ότι τα γεγονότα πήραν παράταση χωρίς την παραμικρή ντροπή, και υπάρχουν “χριστιανοί” που θεωρούν ότι πραγματικά πήραν παράταση τα γεγονότα λες και ο Θεός λέει πρώτα σε αυτούς τι θα γίνει στο μέλλον και πότε, και μετά δεν τους λέει ότι τελικά πήραν παράταση….αλλά τους αφήνει να διαψεύδονται ….και τους το λέει μετά!!!!!!!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!!
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα Χριστιανοί που έχουν ακόμα διάκριση. Αυτό που έλεγε δηλαδή ο π.Παίσιος. Να έχουμε διάκριση ώστε να μη πέφτουμε στις πλάνες του καθενός.
Ο γέροντας Νίκων από το Άγιο Όρος μιλάει και για τις πλάνες και αναφερόμενος σε αυτούς που τόσα χρόνια περιμένουν πόλεμο με την Τουρκία και θεωρούν ότι ο Αντίχριστος γεννήθηκε λέει ” ο Θεός να τους κάνει Χριστιανούς αυτούς”. Αν θέλει ο Κοτσαρίκος ας αναρτήσει το βίντεο – που το δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα – για να δείτε και την άποψη ενός Αγιορίτη. Γιατί αν βλέπετε μόνο τι λένε οι οραματίστριες θείες , οι άγνωστες γερόντισσες , οι Ιερείς που αλλάζουν κάθε τρεις μήνες τα λεγόμενα τους και όχι οι χαρισματικοί γέροντες της Εκκλησίας μας θα βρεθείτε προ εκπλήξεων….και μάλλον καλών εκπλήξεων γιατί οι πλάνοι θα διαψευσθούν για πολλοστή φορά όπως και οι Ιεχωβάδες.
Και φυσικά να μη ξεχνάτε από που θα ξεκινήσει και ο Ηλίας σύμφωνα με τις προφητείες. Από τους παπάδες και τους μοναχούς….και ο ευσεβής βασιλιάς Ιωάννης από τους ανάξιους Ιερείς…
Το ξαναγράφω. ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ χρειάζεται και φυσικά ΜΕΤΑΝΟΙΑ. Ο φόβος είναι του διαβόλου. Και όποιος δίνει φόβο στους Έλληνες γίνεται συνειδητά ή ασυνείδητα συνεργός του. Και όπως είπε και ο π.Παίσιος…. είναι “Ο χειρότερος εχθρός των Ελλήνων”.
Διαλέξτε και πάρτε.
Αγαπητε κοτσαρικο το μονο αποτελεσμα ειναι να τρεχουν στα σουπερ μαρκετ . Αυτο αποκομιζουν απο τις προφητειες. Αντι να πανε να εξομολογηθουν , πανε να παρουν κονσερβες. Μην πεφτουμε σε τετοιες παγιδες και ακομα παραπανω μην επηρεαζουμε αλλους προς τη λαθος κατευθυνση. Φερουμε ευθηνες τεραστιες απεναντι στο κοσμο και μεθαυριο στο Θεο που κληθουμε να εξηγησουμε για ποιο λογο γιναμε η αιτια πλανης. Αν νομιζουμε οτι αυτες ειναι μικρες ευθυνες τοτε ας συνεχισουμε να παρουσιαζουμε τις ‘προφητειες’ , αντι να προτρεπουμε το κοσμο να πιστεψει και να εξομολογηθει. Θελει προσοχη, ειναι πολυ λεπτα θεματα , δεν εχουν ολοι ορθη κριση, και μεταφραζουν λαθος τα ‘οποια’ μηνυματα που δημοσιοποιουνται. Και ποιο ειναι το ζητουμενο? Να προσδιορισουμε το χρονο του πιθανου πολεμου? Και τι εγινε? Θα εχουν καποιοι τροφιμα για ενα μηνα παραπανω. Αν υποτιθεται οτι εκτελουμε καποιο εργο και αυτο θα ειναι να σωζωνται ψυχες , οχι στομαχια.
Συγνωμμη , δεν θελω να υποβιβασω το επιπεδο της πληροφοριας που διδεται , αλλα δε βλεπω τη σκοπιμοτητα . Συγνωμμη και παλι, εσεις ξερετε καλυτερα το εργο σας.
Αγαπητή Ελεάνα συμφωνώ μαζί σου. Δεν γίνεται να γνωρίζει ΚΑΝΕΝΑΣ ημερομηνίες γιατί πολύ απλά αν υπήρχε ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ δεν θα ίσχυε το ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ! Αυτό είναι το μυστικό. Ο Θεός ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ημερομηνίες ακριβώς επειδή οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι και τα γεγονότα καθημερινά αλλάζουν. Το να βγαίνει κάποιος και να λέει ” τώρα θα γίνει , μετά θα γίνει” αποπροσανατολίζει τους ανθρώπους από την πραγματικότητα της Ορθοδοξίας που είναι η σωτηρία της ψυχής και όχι τα κέρδη των σούπερ μάρκετ!!!!
Αλλά όταν το λένε οι Άγιοι κάνουν πως δεν τους ακούν. Όταν λένε το αντίθετο οι πλάνοι τους δικαιολογούν. Και όταν διαμαρτύρομαι εγώ η ο κάθε χριστιανός τότε υποτίθεται ότι το κάνουμε για κακό! Ε όχι. Εϊναι λάθος και δεν είναι Ορθόδοξο το να πλανάται ο κόσμος με αρλούμπες καταστροφολόγων.
Πλέον δεν χρειάζεται να το πεί κανένας Κωτσαρίκος για να κάνει όποιος θέλει και μπορεί προμήθειες.Όποιος κυκλοφοράει στο δρόμο αλλά και από την δική του ίσως κατάσταση και των γύρω του εσύ τι λές αν μπορεί να μην αποθηκεύσει μερικά πράγματα;Δεν έχεις καταλάβει ότι η πείνα είναι ήδη εδώ και έρχονται και χειρότερα;;Καλά όταν τα έλεγε ο Κωτσαρίκος ας πούμε ότι τον γράφανε.Τώρα δεν χρειάζεται να πεί κάτι αυτός.Τα βλέπουμε μόνοι μας.
Στο πάνω μέρος της σελίδας υπάρχει αυτό το κείμενο από την αρχή του blog…
ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ…
ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΙΚΩΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ..
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ…
ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΑΛΟΥΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΛΠΙΙΟΣ (ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ) ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΦΗΤΕΣ…
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ;;
ΜΟΝΟ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΛΠΙΔΙΟΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ…
ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ…
ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟ 1275 ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ…
ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ…
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΡΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ;
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ;;;….
ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΕΓΩ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ… ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ…
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΄Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;;;ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ;..
ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΓΕΡΟΝΤΕΣ…
Α) ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΗΠΙΟ ΤΡΟΠΟ
Β) ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΒΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ..
ΑΣ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΟΙΑ…Ο ΧΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΑΛΙΣΤΑ…
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ…
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ…
ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ…
ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΑ…
ΕΙΜΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ…
Είπες “ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΕΓΩ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ… ”
Σου απαντώ. Αυτοί που βάλανε τις προφητείες της γερόντισσας ζήτησαν συγνώμη γιατί παραδέχθηκαν ότι ήταν μια ομάδα πλανεμένων. Οπότε αν πιστέυεις ακόμα ότι όσα είπε ότι θα γινόταν πέρυσι τον Ιούνιο – δηλαδή οτι θα γυρίσει και ο χρόνος πίσω – τότε αδερφέ πρέπει να μιλήσεις με το STAR TREK γιατί με τον χωροχρόνο μόνο θα βρεις άκρη.
Να είσαι καλά αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε να πουμε κάτι άλλο μεταξύ μας μετα από αυτό που έγραψες.
Μπράβο ρε Κωνσταντίνε.Δεν τους γνωρίζω τους γεροντάδες Ελπίδιο και Νίκων,τους βάζω μετάνοια,σέβομαι ακούω και αξιολογώ τα λεγόμενά τους.Δεν ξέρω πως το καταλαβαίνεται εσείς αλλά εγώ διακρίνω όφελος και από τους δύο.Αλλά πέρα από το κύρηγμα όπως μας συμβουλεύουν αυτοί για μετάνοια θα ήθελα και από αυτούς να τους παρακαλέσω ως εν χριστώ αδελφός τους ο μεν Ελπίδιος να δώσει βάση στο κύριο έργο που έχει την ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ και την ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ο δε Νίκων να ασχοληθεί με το βασικό έργο του μοναχού την ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Τα Α),Β) που ανέφερες περι γερόντων μου θυμίζουν ένα λεχθέν του γέροντος Παϊσίου ότι στην Εκκλησία έχουν θέση και τα γλυκά και τα πικρά και τα ξινά.
Κάθε ένας έχει το δικό του τάλαντο και μέσα από αυτό προσφέρει.Ειδικά πρέπει να το θυμόμαστε αυτό όταν γίνεται λόγος για γεροντάδες και γίνεται αντιπαράθεση για το αν και το καταπόσον ήταν ό τάδε ποιός έχει δίκαιο κ.τ.λ.
Άλλος αναπαύεται στον τάδε πνευματικό ας πούμε και άλλος σε άλλον.Ή ας πούμε όπως τους έχω μελετήσει τουλάχιστον,ο γέροντας Πορφύριος δίνει την εντύπωση ότι θα ήταν ιδανικός για έναν άσχετο με την Εκκλησία.Ο γέροντας Παϊσιος για έναν ενταγμένο στην Εκκλησία και ο γέροντας Αμβρόσιος για ένας που είναι ενταγμένος αλλά πέφτει σε λακούβες.Πάντως όλοι αναπαύονται στον ταπεινό.
Νομίζω πως ο γέροντας στηλιτεύει τις αρρωστημένες καταστάσεις.
Από το να είμαστε επιφυλακτικοί με κάτι που ακούγεται μέχρι το να πούμε ψευδοπροφήτη έναν ιερέα της ιεραποστολής που έχει φέρει ψυχές στον Χριστό είναι μεγάλη η απόσταση και είναι πολύ βαρύ να λες τέτοιες κουβέντες αν δεν έχεις άνωθεν πληροφόρηση.
Υπάρχουν 2 κατευθύνσεις από ιερείς: άλλοι είναι σαν το γέροντα και άλλοι συστήνουν την προετοιμασία, δεν είναι κάτι δογματικό.
Από την άλλη οι άνθρωποι που όντως υποφέρουν οικονομικά περιμένουν τα γεγονότα ως λύτρωση-κάθαρση. Ίσα ίσα αυτοί που καλοπερνούν φοβούνται. Από όσα ξέρουμε και η αποκάλυψη παρόλα τα τρομακτικά γράφηκε για ενίσχυση, να δείξει ότι μετά τους διωγμούς είναι η νίκη του Χριστού, έτσι τα βλέπω και προσωπικά. Ούτε περίμενα τις προφητείες για να εξομολογηθώ αυτοί που το λένε σαν επιχείρημα ούτε παντογνώστες είναι ούτε προσωπικά μας γνωρίζουν για να μας δώσουν και πιστοποιητικό φρονήματος.
Τέλος, με τα ίδια κριτήρια και ο Ιωνάς θα χαρακτηριζόταν πλανεμένος, πρφητολάγνος (όπως και γέροντες Ιωσήφ και Εφραίμ Αριζόνας με τα ηχητικά τους).
Πολύ ενδιαφέροντα και αποκαλυπτικά!
Χαίρομαι που ο πατέρας Ελπίδιος μίλησε με λεπτομέρειες.. Όλα αυτά που λέει θα γίνουν θέλουμε δεν θέλουμε, φοβηθούμε δεν φοβηθούμε γιατί όπως λέει προδώσαμε και πληγώσαμε τον Θεό!!
καλά…δε θα το πάρουμε και αυτοτιμωρητικά. απλά μας δίνεται μια καλη ευκαιρία για μετανοια. Αλλοι θα την αξιοποιησουν και αλλοι οχι. Εμενα μου αρεσει η ιδεα οτι μου δίνεται αυτη η ευκαιρία, βεβαια αυτο δε σημαινει οτι θα ανταποκριθώ απαραιτητα οπως πρέπει. Μακαρι να τα καταφερω. Το παρακινητικό σε εμενα ειναι η δραση, ειχε βαλτωσει πολυ η κοινωνία. Επιτελους αλλαγη, να αποδειξουμε και οι νεοτεροι την αξια μας… χαχαχαχα!
Βεβαιως !
“Αμες δε γ’ εσομεθα, πολλω καρρονες” !
Και εγω για τα τελη χειμωνα – ανοιξη του 2013 το ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ….
απο που θα αρχισει ομωσ ο πολεμοσ
Ο πόλεμος μάλλον θα ξεκινήσει από κάτω από την Συρία.Θα επιτεθεί το ΝΑΤΟ μαζί με την Τουρκία.Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει εκεί,διότι μετά την επίθεση στην Συρία ακολουθούν τα δικά μας.
Νομιζω θα κρατήσει εκεί οσο ειναι χαμηλες οι θερμοκρασιες, της περιοχης θα κυτταξουνε να κανουνε οτι μπορουνε τοτε….
Παραλληλα εκτιμω οτι εμεις θα εχουμε – πριν το Μαρτιο 2013 – την πολιτειακη ανωμαλια που ειπε ο Ιωσηφ Βατοπεδινος… και το ο,τι ειπε ο Γεροντας Νεκταριος Βιταλης για τη χρεωκοπια, ολα αυτα ερχονται πολυ κοντα με το να ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ (να μας ανακοινωσουν δηλαδη) τον απιθανο και δυσβασταχτο φορο, που ΕΓΩ ΕΚΤΙΜΩ οτι μαλλον θα ειναι αυτος που εννουσε στην προφητεια του ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος, τον οποιον ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ / ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ να εισπραξουν, και που παλι εγω εκτιμω οτι θα συμπεσει με την αλλη προφητεια του ο Αγιου Κοσμα Αιτωλου, που ελεγε οτι “θα γυρεψουν να σας παρουν και στρατιωτες μα δεν θα προλαβουν” …..
Και αναρωτιεμαι : Γιατι να μην προλαβουν ? Μηπως αραγε διοτι θα εχει τελειωσει ΗΔΗ η συρραξη μετα την κεραυνοβολα απαντηση των Ρωσων ?
Μα ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος δεν ειχε προφητευσει και το “να κρυφτητε πισω απο τη πορτα θα ειναι βιαστικο” ?
Παλι σχεδον παραλληλα η λιγο πιο μετα απο την ανωμαλια με τα χρηματο-πιστωτικα ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ οτι θα αρχισει αυτο με τη Θρακη…. και με αλλο, το απο τα 6 σε 12 μιλια κλπ.
Το θα γυρέψουν να σας πάρουν στρατιώτες αλλά δεν θα προλάβουν μάλλον θα είναι το ΝΑΤΟ που σε όλη την διάρκεια των παγκόσμιων πολεμικών συγκρούσεων θα μας πιέζουν να συμμετέχουμε και μείς στις επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ μιας και είμαστε και εμείς μέλη του.Με τα τελικά γεγονότα τις Πόλης ίσως αυξήσουν τις πιέσεις τους και εμείς λίγο πρίν την κρίσιμη έκβαση των γεγονότων στην επτάλοφο της 3μερης σφαγής θα πάρουμε την απόφαση να εμπλακούμε αλλά τελικά θα συμφωνηθεί να μας δώσουν την Κωνσταντινούπολη και ο στρατός μας θα μπεί για να παραλάβει-απελευθερώσει την Πόλη.Κάποτε είχα ακούσει ότι όταν ο στρατός θα πάρει την απόφαση να πάει για την Πόλη στο δρόμο θα μάθει για την υπέρ μας επιτυχή έκβαση των γεγονότων.
Το όραμα του π.Μιχαήλ με τον στρατό που μπαίνει σε πλοία στην περιοχή της Εύβοιας για να πάει στον πόλεμο και στα μισά της διαδρομής μαθαίνουμε ότι όλα έγιναν Ελληνικά πανυγηρίσατε είναι αρκετά κατατοπιστικό ως προς το νόημά του.
Να κανω μια προσθηκη :
Να μην ξεχναμε οτι μπηκαμε σε προ-εορτο-Χριστουγεννιατικη περιοδο για Ευρωπη, ΗΠΑ κλπ
Αρα εκτιμω οτι ΔΕΝ θα κλιμακωθει μεχρι τα Χριστουγεννα, και μαλλον ΚΑΙ μεχρι Πρωτοχρονια,
που αυτοι τη γιορταζουνε ισως και ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ απο τα Χριστουγεννα… Και αυτο υπολογιζω οτι θα γινει για να μην πανε φερετρα με σκοτωμενους πισω στις πατριδες τους….. και πλαι στο …. Τannenbaum εχουν οι συγγενεις του, το καδρο με το νεκρο στρατιωτη…
Αρα, μεχρι ΚΑΙ τη Πρωτοχρονια, ΝΟΜΙΖΩ οτι μαλλον θα εχουμε ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ στη Συρια….
Επισης, ΠΡΕΠΕΙ και να κατση και για τα καλα στο θρονο του ο big “O” , (ονοματα δεν λεμε)
απο Γεναρη, – με… πως το λετε εσεις εδω ? “νωπη την λαικη εντολη” – και ισως μετα απο αυτο να αρχισει …. για τα καλα “το κακο απο τη Συρια”, που ειπε ο παπα Γιαννης Καλαιδης….
Μετα – αφου ληξει “το κακο απο τη Συρια” με πτωση του Ασσαντ, πιθανως –
κατα την προφητεια του παπα Γιαννη Καλαιδη παντοτε…… θα ειναι η σειρα μας !
Καλα Χριστουγεννα !
και
Καλη Πρωτοχρονια !
Για το μετα απο αυτα, εγω προσευχομαι απο τωρα !!!!!!
Υ.Γ. 1
Να επιστησω την προσοχη σας ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ της προφητειας που ειπε ο παπα Γιαννης Καλαιδης :
Ειπε συγκεκριμμενα “το ΚΑΚΟ απο τη Συρια”,
ΔΕΝ ειπε τη λεξη “ΠΟΛΕΜΟΣ” !
Ειδατε να κυρηττει κανεις πολεμο ?
Οχι !
Απλα, γινεται ενα ΚΑΚΟ ! εκει κατω….
κατι που πραγματι ειναι απο ολες τις πλευρες κακο….
Υ.Γ. 2
Να μην σας τρομαξω … (παλι) αλλα απλα αναρωτιεμαι :
Οταν “θα ερθει η σειρα μας” θα εξυπακουεται παρομοιως και αντιστοιχο, ισως σε πολυ μικροτερη κλιμακα …. “κακο” ?
Αραγε “το κακο απο τη Συρια” θα μπορει να εκληφθει σαν μιας μορφης “προτυπωση” του τι θα γινει εδω γυρω ? Το οραμα της γεροντισσας απο την Κερκυρα με εχει βαλει σε σκεψεις απο τοτε….
Ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος ειχε πει :
“ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ,
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ
(ποιοι και γιατι αραγε, αναρωτιεμαι ?)
ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ”…..
Λεει ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος, το τονιζει κατηγορηματικα
“ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ”
και οχι στο λαιμο,
οπως τον φοραμε ολοι μας….
φιλε μου κωτσαρικο, σ ευχαριστουμε για την αναρτηση του γεροντα…… αλλα επειδη οπως ειπες και εσυ ειναι κακος ο ηχος……καταλαβαινουμε τα μισα….. θα ηθελα να σε παρακαλεσουμε να μας κανεις μια απομαγνητοφωνηση……..να μπορεσουμε να το μελετησουμε με την ησυχια μας……πιστευοντας στο δικαιο του αιτηματος…… σ ευχαριστω προκαταβολικα…..
Μαρία είναι καλύτερα τώρα με το νέο ηχητικό; Δυστυχώς ο χρόνος είναι πολύ λίγος για να κάνουμε απομαγνητοφώνηση σε όλο το απόσπασμα.
Δεν καθησα να το ακουσω, αλλα ο πατηρ αυτος δεν επεσε εξω σε διαφορα που ειπε περσυ? Για το περασμενο Πασχα δεν ελεγε οτι θα εξελιχθουν τα “γεγονοτα”?
Όπως λέει και ο γέρων Ευφραίμ της Αριζόνα, οι πάντες και τα πάντα είναι έτοιμα για τον Γ’ ΠΠ, απλά οι προσευχές των άξιων γερόντων τον μεταθέτουν χρονικά.
Θα ήθελα να παρακαλέσω, στις προσευχές μας κανείς να μη ζητά από το Θεό πλέον να παρατείνει, αλλά μάλλον να συντομεύσει τα ασύλληπτα αυτά γεγονότα.
Ηλίας
Αυτός ο πάτερ δεν έπεσε έξω.Πέρυσι τον Ιανουάριο είχε πεί κάποια πράγματα και το περασμένο Πάσχα τα είπε κανονικά να κάνει προμήθειες ο κόσμος κτλ,διότι από τον περασμένο Ιούνιο μπήκαμε στην πορεία των αναμενόμενων γεγονότων.Από ότι κατάλαβα δεν ήταν δικές του άνωθεν αποκαλύψεις αλλά από κάτι μαυράκια Ορθόδοξα που βλέπανε κάτι οράματα.
Ωραιος ο γεροντας, αλλα πραγματι τοτε ειχε αναφερει για πασχα και ιουνιο και δεν εγινε κατι. Η αντιστροφη μετρηση κρατα λιγο οχι 10 μηνες.
Παντως ειναι διαβασμενος και θεωρω οτι προσπαθει να ερμηνευσει και προφητειες αλλων γεροντων και αγιων. Βεβαια καποια πραγματα τα λεει σαν να τα εχει δει σε οραμα π.χ. Για τη Γερμανια κτλ
Αν ακούσετε τις 2 πρώτες ομιλίες του δεν ανέφερε ότι τον προηγούμενο Ιούνιο ή το προηγούμενο Πάσχα θα αρχίσουν τα γεγονότα τα πολεμικά.Τον προηγούμενο Ιανουάριο είχε κυκλοφορήσει η πρώτη ομιλία του που προιδέαζε για την επερχόμενη κατάσταση.Το προηγούμενο Πάσχα είπε ότι από τον Ιούνιο 2012 μπαίνουμε στη σειρά για τα γεγονότα και κάλεσε τον κόσμο να κάνει και υλικές προετοιμασίες.Στην δευτερη ομιλία αν θυμάμαι καλά αναφέρεται σε οράματα τα οποία δεν είδε ο ίδιος αλλά άλλοι κατα την προσευχή τους.Είναι προσεκτικός σε ότι λέει.Τώρα πλέον μίλησε ξεκάθαρα για το επόμενο έτος με πολλές λεπτομέρειες και μάλιστα έφτασε και για αρκετά χρόνια μετά.Εμένα μου φαίνεται απόλυτα αξιόπιστος και πλέον απόλυτα ξεκάθαρος.Το ύφος του δεν θέλει να φοβίσει αλλά δίνει έμφαση στο να στραφούμε στον Χριστό και όχι απλώς να τον αγαπήσουμε αλλά η αγάπη μας να γίνει Θείος έρωτας.
Σε μια αποστροφή είχε πει για παράταση, αν θέλεις θα σου πω ακριβώς σε ποιο σημείο το είχε πει.
για του λόγου το αληθές από 14:18 ως 14:28 λέει για αναβολή
Η αναβολή πιστεύω έχει γίνει κατα πολύ και από τα λεγόμενα του γέροντα Ελπίδιου και επίσης ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας είχε πει ότι είναι έτοιμα όλα αλλά έχει δωθεί παράταση αλλά και από τα λεγόμενα του μακαριστού Αντωνίου Σιατίστης ότι όταν δείτε τον πόλεμο στη Συρία είναι κοντά τα γεγονότα.Στη Συρία ο εμφύλιος συνεχίζεται θα πάει κοντά 2 χρόνια,δηλαδη έχει δωθεί αρκετή παράταση μέχρι τώρα.Να δούμε ακόμη πόσο θα κρατήσει.
Εαν ειναι να επαληθευτει ο παπα Γιαννης Καλαιδης, που ειπε για παρελαση Ελληνικου στρατου το Πασχα 5 Μαιου – εγω δεχομαι το ετος 2013 – ( και οχι 2024 που το βλεπω παραπολυ μακρυα.. ) ΤΟΤΕ ΤΟ 2013 ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ – οχι του πολεμου, διοτι αυτο για εμας τους Ελληνες δεν “πιανεται” για πολεμος – ΑΛΛΑ της τουρκικης προκλησεως συρραξεως κλπ….
αυτή η ομιλία πότε ηχογραφήθηκε;
αρχές Νοεμβρίου, αν πληροφορήθηκα σωστά
ο πατερ αναφερει οτι το ’13 θα ειναι το ετος του πολεμου